landelijke actiedag 16 januari

  • corine

    ik heb vandaag een mailtje gekregen van de landelijke actie groep, het is dus 16 januari geworden en om 12 00 op het binnen hof van Den haag ik hoop dat jullie er allemaal zijn wij in iedergeval wel. groetjes corine

    p.s zijn er nog mensen die vanuit Eindhoven daar heen gaan?

  • anti-corine

    je hangt mij echt de keel uit…

    Zo bijdehand als jij doet, heb ik nog niet eerder gezien.

    Ben jij hier woordvoerder ofzo? Overal Corine, Corine,….oh ja..

    Corine.

    als het dan ook wat uit zou halen, waar je mee bezig bent….maar je hebt een grote bek, van ik zal wel even zeggen hoe het moet….maar je haalt niks uit…..

  • corine

    ik weet niet waar jij het lef van daan haalt om zo te reageren maar ik ga mijzelf daar ook niet aan vuil maken, zelf ben je zeker geen hondenliefhebber laten we het daar maar op houden, ik breng alleen informatie over aan de mensen die zich wel willen inzetten voor de honden en die wel naar de actie dag komen, dit is een forum en iedereen mag daar iets opzetten, en nee ik ben niet het hoofd hier maar ik heb er wel voor gezorgd samen met andere mensen die deze forum dagelijks bezoek en iets gaat gebeuren op 16 januari

    groetjes corine

    oh ja… je mag natuurlijk wel je naam vermelden hoor of durf je jezelf niet kenbaar te maken

  • anti-corine

    Ik heb er niets tegen dat dat georganiseerd wordt. Hou zelf niet alleen van honden, maar ben ook een dierenvriend.

    Het gaat daar ook niet om.

    Het gaat erom hoe je overkomt….als een regelneefje…

    Met een arrogante toon, zoals ik net al zei….“Ik regel het wel even”, Ik ga het wel even maken…

    Ik denk dat je met zo'n instelling en grote mond tegenover de regering er niet kom.

    En jezelf alleen maar in het harnas jaagt.

    Sommige mensen zijn er wel gevoelig voor en hebben een luisterd oor, of inderdaad de positie om iets te doen.

    Maar ik denk dat de meeste met een geirriteerd gezicht rondlopen, en niet “meewerken”.

    Het is een advies om jezelf eens anders op te stellen, en jezelf eens een spiegel voor houdt, om eens naar jezelf te kijken…..

  • Tamara1

    Hoi Corine,

    Moet je hier nou niet ff hard om lachen, zoiets zieligs, durft niet eens zijn/haar eigen naam te vermelden. Zegt natuurlijk al genoeg over de persoon in kwestie.

    Verder hartstikke bedankt dat je er zoveel voor doet, ik ben je hartstikke dankbaar hoor.

    Groetjes Tamara

  • Jennifer)

    Wat een onzin!!! Verder ben ik het eens met

    Tamara.

    Enne, beetje laf he om je echte naam niet te vermelden!

  • Gisela

    Als je het nutteloos, zinloos, onnozel of wat dan ook vind, wat corinne doet hoef je je daar toch niet druk om te maken? Je voelt je met deze zaak duidelijk niet aangesproken - je wordt ook niet persoonlijk hierover aangesproken dus waar zeur je nu eigenlijk over? Corinne komt op voor een zaak die een aantal hondebezitters wel aanbelangt: zij willen actie voeren tegen het onrecht dat hun wordt aangedaan. Welk recht heb jij om dat af te kakken? Zij doèt tenminste iets. Ook al voel ik me zelf niet tot deze actie aangetrokken (ik heb geen honden en ik woon in België), toch vind dat Corinne niets doet waar je tegen kan zijn: ze haalt gelijkgezinden bij elkaar om voor hun zaak op te komen. Als niemand het op zich zou nemen om een groep bij elkaar te krijgen, dan gebeurt er NIETS!

    Gisela

  • corine

    hoi allemall, heel erg bedankt voor jullie reactie, bijna iedereen op deze site komt op voor de dieren wat voor dier dan ook, we doen het samen en niet ik alleen ,want alleen redt ik het niet maar dat kan die persoon blijkbaar niet begrijpen en hij is ook heel bang voor persoonlijke reactie want hij of zij durft zich niet kenbaar te maken, net bang of wij hem iets aandoen zeker, DUS NIET, maar ja ik lig er niet van wakker, negatieve reacties krijgen we toch wel, maar ik weet dat ik ergens voor strijd, voor een goed doel en daar doe ik alles voor omdat doel te bereiken, en zo denken mee mensen erover

    groetjes corine

  • Anna

    Hoi Corine,

    Hartstikke goed wat je doet. Jij doet tenminste wat. Ik ben het met alle reacties eens, behalve natuurlijk met die van “anti-corine”. Die kan alleen maar afkraken. Laat maar lekker kletsen. Hij/zij (?) weet niet beter. En de opmerkingen van deze persoon (van: ik regel het wel even en ik ga het wel even maken) vind ik nergens in jouw berichten terug.

    Het gaat erom dat je wat doet en dat je je daar goed bijvoelt.

    Succes

    Anna

  • Elsa

    Hartstikke goed hoor Corine, en we zijn hier in Amsterdam natuurlijk van de partij

    16 januari !!!!!!!

    Groetjes en tot ziens, o ja gaan de honden mee of niet ???????

    Elsa