Lastige hondenharen

  • Marten

    Onze Golden Retriever van 1 1/2 verliest op dit moment ontzettend veel haren, twee keer per dag borstellen en twee keer per dag stofzuigen voorkomt niet dat er nog steeds plukken met haar door de woonkamer vliegen.

    Wie heeft er een tip !

    Marten

  • corine

    hoi zelf heb ik ook een golden retriever en die verhaard ook 2 keer per jaar heel erg net zoals jij schreef, ik borstel hem ook vaak op een dag en stofzuig meerdere keren op een dag, maar ik weet ook zo niet wat je er aan kan doen, misschien kun je het vragen aan een dierenarts of dieren speciaalzaak

    groetjes corine

  • saskia m

    een tip om je hond minder te laten verharen is schapenvet gebruiken dit door het eten doen van je hond,zo bestaad de kans dat je honden minder verharen.

    groetjes saskia.

  • Kerstman

    Of gewoon kaalscheren.

  • pascale

    Dag kerstman,

    Doe je dat met je rendier ook??????

    Pascale

  • Gandr

    Nee dat kan niet want die zou volgens mijn laatste gesprek met de enige echte Kerstman met een gebroken pootje zitten. Heeeeeeel zielug.

    Maar ik weet niet of deze kerstman daarvan af wist.

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • Marten

    Kerstman,

    Enig idee wat een Golden Retriever is ?

    Of heeft jouw rendier een slurf ?

    Wat een onzin een Golden kaalscheren (Dwaas)

    Een zielig kerstfeest gewenst,

    Marten

  • Lara

    Misschien krijg je er meer haar uit als je met een vochtge kam borsteld? Werkt goed bij konijnen en kortharige katten…

    Vraag verder eens advies bij een hondentrimsalon in de buurt. Met de kans een nieuwe klant te krijgen, zijn ze vast zeer vrijgevig met info en daarna beslis je zelf wel of ze je hond voor je moeten kammen ;>