antwoord Pieter Storms

  • martine

    Nou, ik heb bericht terug van de redactie van Breekijzer. Enigzins teleurstellend is het wel. Er staat in de brief dat de redactie besloten heeft dit probleem niet te behandelen. Ik denk dat ze in ieder geval niet goed hebben gelezen waar het om ging, want ze noemen het “mijn” probleem, terwijl ik van mening ben dat dit toch wel degelijk het probleem is van een grote bevolkingsgroep hier in Nederland. Helaas, ik vrees dat we dus van Pieter Storms weinig hulp kunnen verwachten. Ik vind het echt erg jammer, want ik had gedacht dat juist voor iets als dit hij zich misschien wel hard wilde maken. Ik heb erg de neiging om een boze mail terug te sturen, maar ik vrees dat het weinig zin heeft, want waarschijnlijk wordt de reactie van Breekijzer er dan ook niet beter op. Misschien helpt het als meer mensen een mailtje sturen, dan wordt in ieder geval duidelijk dat het niet alleen “mijn” probleem is. Dit is het adres waar je naar toe kunt mailen (voor de mensen die daar nog niet zelf achter waren gekomen) storms@euronet.nl

    martine

  • pascale

    Jammer Martine,

    En Willibrord? heb je die al geprobeerd?

    Ik zal ook een mailtje sturen naar Storms, wie weet!!!

    groetjes Pascale

  • Math

    Dit soort lamzakken maakt alleen maar programma's met onderwerpen die een groot publiek aanspreken. Het grote publiek heeft een hekel aan jullie honden, al prijzen jullie ze nog zo goed aan. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen jullie honden en ook niets tegen de goede eigenaren. Het gaat om de beeldvorming die het grote publiek heeft. De mkinister heeft het gezegd en beslist dus het zal wel zo zijn. Voor een commerciele omroep valt hier geen eer te behalen.

    Wilibrord kun je er bij halen maar dat is net zo'n etter als Storms. Ben er nagenoeg zeker van dat je dezelfde reactie krijgt. Niet interessant voor een groot publiek.

    Dit soort zaken kun je alleen maar oplossen via de politiek.

    Math

  • corine

    ik vind het heel erg jammer dat hun er niet op in gaan, want dat had zeker wel geholpen, het had een steentje bij kunnen dragen, maar ik heb ook een mail gestuurd maar tot op heden nog niks gehoord ervan, je kunt natuurlijk ook andere programma's proberen, zoals, hart van nederland enz.

    groetjes corine