stoere naam voor flatcoated retriever

  • lornaminkman@gmail.com

    Hoi Elisa, we hebben de voorkeur voor een naam met twee lettergrepen, dat roept lekker. Dus valt Zeus af. Ik heb twee puberknullen en die vielen in katzwijm toen ik de naam Amor noemde. Vonden ze echt belachelijk! Tja, zo discussieren we wat af. Iemand schreef ook dat het belangrijk is dat de naam bij je gezin past. Mijn dochters en ik vinden Juno prachtig. En Juno is de vrouw van Zeus! “Dus een meisje” zegt mijn zoon. “Je geeft een reu toch geen meisjesnaam?”

  • greet

    ja boy vind ik zelf ook leuk kort en krachtig.

    maar de keuze is natuurlijk aan jullie.

    groetjes greet

  • Xandra B.

    En niemand die de naam Joey leuk vind? (uitspraak; Djoowie)

  • karin R

    Leuk he een gezin wat meedenkt?:D

    maar het is wel belangrijk, iedetreen moet met de hond omgaan, dus vind ik zelf de naam best belangrijk, hoe die uiteindelijk ook uitpakt.al is het snotjong, als iedereen er maar achter staat.

    en dan nog komen er verbasteringen, Boef wordt bv door mij vaak manneke of sukkeltje genoemd, uiteraard lief bedoelt ahum

    succes met verder zoeken

  • lornaminkman@gmail.com

    Ja, grappig. We hebben gisteren ook geoefend met het roepen van een naam.

  • lornaminkman@gmail.com

    Ja, heel erg leuke naam. Spreekt ook gemakkelijk uit. Alleen zit er een Joey in mijn dochters klas en zij vindt hem een ettertje : ))

  • <Elysa>

    Mijn vriendin heeft ook altijd honden gehad en of het nou reuen of teven waren, hun noemde hun honden altijd Marscha, wel zo makkelijk want dan kom je ook nooit in de war.. ;)

    Maar wat Amor betreft; zo'n gekke naam is dat echt niet hoor.. Rashonden waarvan de letter met een A moeten beginnen worden heel vaak Amor genoemd alleen hebben jouw zoon's daar nog nooit van gehoord zeker? :S

  • Xandra B.

    Hahahahaha,oh dat kan dan natuurlijk niet!

  • <Elysa>

    Als jullie er nog niet uit zijn welke naam jullie gaan geven heb ik er nog één voor jullie;

    Andor, hoe vinden jullie die naam?

  • lornaminkman@gmail.com

    Hoi Elisa. Ja, mooi! Ga ik inbrengen. gr Lorna