Hondje wassen in een Digit Dogwash is ideaal

  • snielsieburger@hotmail.com

    Zo wisten jullie dat die Digit Dogwash hondenwasstraat enorm makkelijk is. Ik gebruik hem bijna iedere week wel een keer met mijn hondje die graag door de poep rolt. Misschien een tip voor iedereen om eens een keertje te proberen. Voor 1 euro kan je al 2 minuten wassen. Veel makkelijker dan in de badkamer. Ga maar eens naar www.digitdog.nl/nl

    Hopelijk hebben jullie hier iets aan. Een zeer tevreden hondenbezittter!

  • <Elysa>

    Oh dit is zeker makkelijk als je een hond hebt want de mijne rolde ook vaak in de poep en als ik hem dan moest wassen dat was echt geen pretje in de badkamer maar helaas ik heb geen hond meer maar misschien als Xandra dit leest dat zij er wat aan heeft..

  • Xandra B.

    Ik doe het zelf.

    En dit is spam.

    Dus klikkerdeklik… ;)

  • sipke

    Een beetje hond ben je toch snel 10 minuten mee bezig, dus € 5 voor een douchebeurt.

  • Xandra B.

    En dan moet je het ook nog zelf doen.

  • <Elysa>

    Ik vind het toch beter dan in me badkamer..:D

  • <Elysa>

    Vanmorgen hoorde en zag ik op tv dat er een nieuwe film is en die heet; De nieuwe wildernis van Nederland en ik heb een stukje gezien met echte dieren dus geen tekenfilm of zo nou die moet zo goed wezen dus Xandra zullen wij er samen naar toe gaan? (:D

  • Xandra B.

    Is een film over de Oostvaardersplassen en gaat de 26e in premiére.

    Één van de filmers (Ruben) ken ik van het DGL-forum.

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366911

    Ik zou de film graag willen zien,maar ik vrees dat ik niet in een bioscoopstoel pas. :(