Polen en de dieren( zielige foto,s staan onderaan)

  • Dirk

    Ja,da`s klasse van Jeannette!

    Ik hoop alleen dat het ook werkt. (ik vrees…..)

    Daarom had ik zelf daar actie ondernomen.

  • Nostradamus

    Ik vond niet dat ik het kon maken om daar ter plekke een kat die niet van mij is, zijn hersens in te slaan.

    Ik kan het wel, ik weet niet beter, ik heb het altijd van mijn vader gezien( was jager!), een dier uit zijn lijden helpen, daar heb ik geen moeite mee

  • natasja

    deze mensen zijn gek om zulke dieren te ver waarloze ze hebben er niet om gevraagd wij mensen zijn de genen die de natuur verstoren en vernietigen niet de dieren

    ooit een hond een mens zijn verkrachten of beroven nee ik niet even als een kant of andere dieren hoe klein of groot ze zijn

    als een een dier een aan val pleegd is het uit zelf verdeding ze geven sinalen van ga weg laat me met rust

    alleen we reageren er niet op. en worden dan dan af gemaakt een dier wordt niet gevaarlijk geboren wij zelf maken die dieren zo niet anders om.

    wij mensen moeten beter luisteren en kijken naar onze dieren.

    en als we de wereld willen verbeteren moeten we echt bij ons zelf gaan beginnen en niet bij de dieren

    gr een echte dieren vriend

  • glenn wouters

    triest als je dat allemaal ziet.

    Maar het is nog triester dat je voor deze toestanden helemaal niet naar polen, kreta of portugal moet gaan.

    Belgiië en Nederland is ver genoeg, misschien zelfs om de hoek…

    Ik werk in een dierenkliniek, en wij doen meestal paarden, maar ook een klein gedeelte honden en katten.

    Soms wil je niet weten wat we allemaal zien, en nog erger de uitvluchten en slappe verhalen die de eigenaars dan ophangen moeten horen.

  • Jeannette

    Klopt, hier in Nederland valt er ook zeer veel te doen aan het welzijn van dieren.

    Neem bijv. Belgische Trekpaarden, een vriendin van mij heeft Neeltje als veulen voor een habbekrats gekocht van een paardenmelkerij net over de grens in Belgie.

    De paarden krijgen daar ook jaarlijks een veulen om melk te produceren, en de veulens gaan allemaal Linea Recta naar de slacht……….heeft ze geen windeieren gebracht er gaat veel geld om in de Paardenmelkerijen.