mail naar Pieter Storms

  • martine

    Hallo allemaal

    Ondanks dat ik het absoluut niet zie schitteren om met zijn allen op het Binnenhof te gaan staan springen, vind ik ook dat die toestand met fokverboden en agressietesten een halt toegeroepen moet worden. Daarom heb ik een mial gestuurd naar Pieter Storms om te kijken of hij ons aan bruikbare ideeen kan helpen. Mocht blijken dat hij er wel wat in ziet om mee te doen met een actie, dan neem ik aan dat hij dat wel laat weten.Maar ik hoop in ieder geval dat hij ons een beetje op de goede weg kan helpen zodat dit geen “wilde” actie wordt en straks in ieder geval geconcludeerd kan worden dat het allemaal geholpen heeft. Het zou zo zonde zijn van de energie die iemand erin steekt anders. Ik laat het weten als ik wat hoor oke?

    groetjes, martine

  • pascale

    Goeie zet Martine, ben benieuwd.

    Misschien moeten we massaal mailtjes naar hem gaan sturen, dan moet hij wel HIHIH (tenzij hij NIET van honden houdt).

    groetjes Pascale

  • fiona

    je zou ook naar wilibrord kunnen, die is vaak wat harder, maar ik weet zelf het adres niet van hem….

    ik wil ook best naar den haag met jullie, maar laat mijn hond dan thuis…niet omdat ze agrressief is, maar omdat ze zo bang is dat ze dan gaat trillen van zoveel mensen…

    groetjes, fiona

  • corine

    prima zet van jou ik had dat ook al gedaan maar tot op heden nog niks van gehoord ook heb ik naar hart van nederland gemailt misschien kunnen meer mensen die doen

    en doordat dit een landelijkt actie geworden is er besloten om geen honden mee te nemen namens andere sites

    groetjes corine