info over dieren?

  • dierenliefhebber

    ik heb info nodig over wat dieren kunnen betekenen voor mensen.

    kan iemand die me geven?

    please reply en mail me niet (het is toch geen echt adres)

  • martine

    Kun je dat zelf niet een beetje bedenken dan?

  • Anna

    Hallo,

    Beetje vreemd bericht, eerlijk gezegd. “Mail me niet, het is toch geen echt adres”????? Wat bedoel je daar nou mee? Je stelt toch een gewone vraag (nou ja, gewoon), dan hoef je toch niet bang te zijn voor reacties, want daar lijkt het wel op.

    Wat dieren kunnen betekenen voor mensen is te veel om op te noemen. Het lijkt me toch dat iedereen dat wel weet? Of bedoel je iets specifiekers?

    Anna

  • saskia m

    het is een vreemd bericht maar ik vindt het wel een goeie vraag wat betekenen dieren voor mensen?

    ik vindt het best wel interressant op te horen wat dieren nu werkerlijk betekenen voor mensen.

    dus ik zal hem antwoorden.

    dieren beteken voor mij een volwaardig leven ik kan mijn dieren liefde,voedsel,warmte,onderdak enz bieden en ik krijg er erg veel voor terug vooral liefde,warmte en vieze katten bakken(geintje).

    verder ben ik zonder dieren geen compleet mensen ik voel me dan eenzaam,ik ben opgegroeid met dieren en zolang ik zou leven zou ik dieren hebben.

    ze kunnen mij honderd dagen opsluiten met alleen maar mijn dieren en ik zou me geen minuut vervelen,zouden ze me opsluiten met mensen heb ik binnen 24 uur de grootste ruzie.

    mijn motto is altijd als je mensen leerd kennen ga je van dieren houden.

    groetjes saskia

  • freekyboy

    hartstikke bedankt!

    ik maak namelijk een werkstuk met 4 andere jongens en dit zal ik erin zetten!

    nogmaals HARTELIJK BEDANKT!!!!!!!!!!!

  • Gandr

    Misschien is het ook wel even iets om erin te vermelden dat dieren een gezonde uitwerking op mensen schijnen te hebben. Mensen met dieren blijken minder snel aan ouderdoms verschijnselen te lijden dan mensen zonder dieren.

    Voor mij betekenen dieren een dagelijkse terugkeer van een leerproces. Ik leer iedere dag weer, niet alleen van mijn eigen dieren maar ook van dieren om me heen op straat en dergelijke. Door dieren zie je ook sneller met wat voor mensen iemand te maken kan hebben. Voor mij zijn dieren zeer belangrijk, vooral omdat ik in mijn communicatie naar mensen vaak minder duidelijk ben. Dieren leggen voor mij de brug om toch in contact te blijven met mensen om me heen. Ingewikkeld? Valt wel mee, als men een paar jaar in mijn schoenen heeft gelopen is het zeer helder. ;-)

    Groetjes,

    Gandr & beestjes.