Nou, ik heb bericht terug van de redactie van Breekijzer. Enigzins teleurstellend is het wel. Er staat in de brief dat de redactie besloten heeft dit probleem niet te behandelen. Ik denk dat ze in ieder geval niet goed hebben gelezen waar het om ging, want ze noemen het “mijn” probleem, terwijl ik van mening ben dat dit toch wel degelijk het probleem is van een grote bevolkingsgroep hier in Nederland. Helaas, ik vrees dat we dus van Pieter Storms weinig hulp kunnen verwachten. Ik vind het echt erg jammer, want ik had gedacht dat juist voor iets als dit hij zich misschien wel hard wilde maken. Ik heb erg de neiging om een boze mail terug te sturen, maar ik vrees dat het weinig zin heeft, want waarschijnlijk wordt de reactie van Breekijzer er dan ook niet beter op. Misschien helpt het als meer mensen een mailtje sturen, dan wordt in ieder geval duidelijk dat het niet alleen “mijn” probleem is. Dit is het adres waar je naar toe kunt mailen (voor de mensen die daar nog niet zelf achter waren gekomen) storms@euronet.nl
martine