Dom ben ik?

  • konni

    Hoi allemaal.

    Even een vraag die ‘bijna’' niets met dieren te maken heeft.

    Ik zie op andere paginas messages met kleurtjes.

    Ook heb ik enkele bewerkte foto;s gezien(met sneeuw en water,bewegend)

    Weet iemand hoe dit werkt of waar ik daar info over vind?

    groetjes konni

  • pascale

    Tja Konni,

    Wat bedoel je nou met messages met kleurtjes????? beetje duidelijker zo snap ik er niks van :-)

    En het bewerken van die foto's dat doen ze met een of ander foto programma. ik weet dat jennifer) dat gebruikt. Vraag het haar eens.

    groetjes Pascale

  • Jennifer)

    Hoi Konni,

    Kijk eens op www.anfyteam.com voor de leuke effectjes

    waar je het over had (sneeuw, water, vuurwerk enz)

    Echt heel leuk, maar je hebt er geloof ik wel een eigen

    domein-naam voor nodig om ze te gebruiken, weet het nog niet zeker.

    Messages met kleurtjes weet ik niet wat je ermee bedoelt, bedoel je

    op andere prikborden? Volgens mij kan alleen de webmaster kleur

    inbrengen in zijn of haar teksten. Groetjes Jennifer

  • Gandr

    Ik krijg wel eens emailtjes binnen met bewerkingen zoals bewegende plaatjes als ondergrond enzo, misschien is het dat wat ze bedoeld.

    Ik weet dat je dan in je email berichtenbank even moet wijzigen dat je van normaal naar HTML bewerkingen wil gaan (Geloof dat het zo heet hoor, hou me event e goede…) Ben er zelf ook nog maar heeeeeeel recentelijk achter hoe dat werkt. Ik kom nog niet verder dan gewone stille plaatjes op het ogenblik, maar ik heb conectie met iemand die daar me meer over gaat vertellen. Dus ik hou je graag op de hoogte als het inderdaad dit is wat je bedoeld.

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • gerda spaans

    Zeer zeker niet dom ik ben zeeeer groen achter de comp. vind het knap dat je verder info zoekt, laat mij eerst nog maar even tobben.

  • konni

    Hoi allemaal

    Ben nog steeds erg druk alle beestjes op de foto aan het zetten en dan op mijn website.Wat een werk zeg,voor een computerkneus als ik.

    Als jullie nog tips hebben ,graag.Ik heb er nu foto's tekst en bewegende animaties opstaan.

    En ik heb dat programma anfyteam gedownload,en er mee gestoeid,maar krijg het niet voor elkaar.

    De foto's die ik gebruik zijn veel te groot blijkbaar.Dus ik heb nu een reuzekater met water.erg mooi maar je moet wel een kwartiertje nemen om hem te bekijken.(Zo groot is ie haha) Kan er nog niet achter komen hoe ik dat kleiner maak.

    Ook snap ik van dat domein gedoe helemaal niets.

    Ik kan het nu alleen als schermbeveiliging gebruiken(is wel lachen want je ziet eerst alleen een oor en een stief kwartiertje later het water,haha)

    Dus uitleg is welkom.

    Ik hoop heel snel mijn site op het internet te krijgen,dus………………

    ff wachten nog.

    groetjes.konni