vuurwek en huisdieren

  • wiet jansen

    Wil je weten wat je doen moet met je huisdier met oud en nieuw? Kijk op www.dierendisk.nl of www.petlok.nl. Verel adviezen en tips. Heb je aanvullingen of suggesties, of eigen ervaringen, laat het even weten.

    Peter Klaver, dierenarts

  • Channah

    Hallo Peter,

    Ik heb al vaker berichten van je gelezen op dit prikbord, en ik vind het ook heel leuk, dat jij dat, als deskundige, want dierenarts te Artis, doet.

    Alleen snap ik niet, dat je dit nu niet meer vanaf je eigen e-mailadres doet, maar vanaf het adres van Wiet Jansen.

    Mijn vraag is dus: is dit echt een bericht van jou, of gebruikt deze “Wiet Jansen” jouw naam? Laat het even weten, vanaf je eigen e-mailadres.

    Groeten van Channah

  • Channah

    Peter, het vorige bericht was expliciet voor jou!

    Groeten van Channah

  • Jennifer)

    Ja Wiet Of Peter, dat vroeg ik mij ook al af!

  • Channah

    Hallo Jennifer,

    Ik heb net even het e-mailadres van Peter Klaver opgezocht, en dat klopt met wat Wiet Jansen opgeeft. Maar iedereen kan natuurlijk zomaar iets invullen. Als ik jouw e-mailadres weet, en opgeef “Channah van Straaten” en e-mailadres “Jennifer Huppeldepup@etc…..” (bij wijze van spreken dan), dan komt dat zo op het prikbord.

    Laten wij hopen op een reactie van Peter “himself”. Een andere mogelijkheid is natuurlijk om hem gewoon een e-mailtje te sturen. Zelf denk ik mijn onlangs opgelopen virus geheel gekilled te hebben, maar ik durf nog niet zo goed, omdat ik bang ben om het te verspreiden. Ik heb al een aantal mailtjes succesvol zonder virus verzonden, maar toch….. Wil jij “proefkonijn” zijn? Zo ja, dan stuur ik je een mailtje (je e-mailadres heb ik), met waarschuwing om geen bijlagen te openen.

    Groeten van Channah

  • Jennifer)

    Hoi Channah,

    Ik wil best je “proefkonijntje”zijn hoor :-)

    Kom maar op met die mail, ik heb nu gelukkig

    een goede virusscanner. Groetjes Jen