Help help help. Ik heb een vissenfobie.Maar de hobby van mijn man is zijn aquarium. Gisteren hadden we een zwangere vis. Vanochtend was ze dood en leeggegeten. Ik heb het zelf niet gezien gelukkig. Toen heeft mijn man haar door de wc gespoeld. Ik lag nog in bed. Ineens vloog het me zo aan dat ik echt vreselijk hard ben gaan huilen. Ik moest naar de wc, maar omdat de vis daar gelegen had, durfde ik dat niet. Toen dacht ik doe niet zo stom, en ben gaan zitten. Halverwege raakte ik in paniek en ben hyperventilerend gaan staan. Ik heb toch effe mijn man gebeld om het te vertellen, maar vertellen redde ik niet want ik raakte weer helemaal overstuur. ik had hem met mijn gsm gebeld, omdat onze huistelefoon naast het aquarium staat. Eigenlijk schaam ik me rot voor deze reactie. Ik heb wel drie keer hardverscheurend gejankt en 4 zakdoeken vol gesnoten. en dat voor mijn werk. Weet er iemand iets, wat ik er tegen kan doen?? ik heb ongeveer 50% van de tijd dat we dat ding hebben, nachtmerries.Help.
Kim