Carnaval

  • Joris

    Voor velen nog lang niet aan de orde, maar voor mij en onze carnavalsvereniging wel! Ik heb sinds kort zitting genomen in de Raad van 11 van de Peperbussen uit Lage Mierde, een dorpje 10 km ten Zuiden van Tilburg!

    Ik ben direct als bestuurslid aangesteld om het secretariaat onder mijn hoede te nemen! Daar heb ik meteen mijn schouders onder gezet! Ik ben nu bezig met PR en de voorbereiding van ons Prinsenbal, waarbij de Prins carnaval 2001 bekend gemaakt zal gaan worden.

    Ik heb als onderdeel van de PR voor onze vereniging een web-site gemaakt. Nu zou ik van verschillende mensen graag een mening willen hebben hoe deze site nog verbeterd kan worden en op welke manier dat dan gedaan zal moeten worden!!! Ook zouden leuke onderwerpen over het carnavalgebeuren welkom zijn. Zoals plaatjes, muziek, foto's, geschiedenis, adviezen, ect. ect.

    Dus als jullie dit lezen zouden jullie wellicht de moeite willen nemen deze site eens te bekijken en er uw oordeel over te geven.

    Het adres: http://www.homepages.hetnet.nl/~jacnaus8/

    Met vriendelijke groet,

    Joris Naus

  • Channah

    Nou Joris, leuk voor je, maar wat heeft dit met dieren te maken?

    Waarschijnlijk zijn er discussiemogelijkheden te over op Internet, maar dieren zijn hier echt niet in geinteresseerd!

    Veel plezier met Carnavakl, en succes met het inwinnen van informatie.

    Groeten van Channah (en de 6 katten, hoewel KATholiek, niet geinteresseerd in Carnaval, en zeker niet in de daaropvolgende vasten!)