hond verven

  • Lara

    Is het jullie ook al opgevallen dat veel dierenwinkels meer frettenkleding dan -speeltjes lijken te hebben?

    Die beestjes krijgen het al erg snel warm en dan ook nog een mooi jasje aan?

    Ook kan ik me heel goed voorstellen hoe Isis en Kala zouden reageren als ik ze zo'n snoezig hoedje op zou zetten…

    Ze willen niet eens stil zitten als die scherpe klauwtjes moeten worden bijgewerkt, dus kan ik me voorstellen dat het oorlog zou worden als ik ze helemaal zou optutten!

    Dat brengt me wel op een idee…

    Het zijn 2 dames (ondanks hun gedrag) en zouden dus roze nageltjes moeten hebben. De wildkleurtekening van Kala mag iets dieper worden met een kleurspoelinkje en Isis haar 4 voetjes zijn niet allemaal met precies dezelfde hoeveelheid wit getekend…

    Nu nog een dierenarts vinden die bereid is om een verdoving te regelen, want anders wordt het een smeerboel ;>

  • Gandr

    Ik zat er eigenlijk over te denken om Juno maar eens een coupe de Mexicaanse naakthond te doen en Jessy een coupe orkaan te geven. Nu we het er toch over hebben, Shanti is de enige rode hier, dat kan natuurlijk niet he, die maken we dus mooi grijs met antreciet grijze platen. Tja en dan vallen de vogeltjes nog uit de toon met de felle kleuren. Nou daar pluk ik de veertjes dan wel even van, zijn ze ook mooi roze… Je moet er toch niet aan denken…

    Groetjes,

    Gandr & beestjes (All natural colours, by Benneton… Of was dat nou een andere reklame???)

  • konni

    Hoi Gandr

    Ik vind he hartstikke leuk

    Lacherige groetjes konni

  • Pauline1

    Ja dat is waar, Eigelijk is het te gek voor woorden en kun je z'n baasje alleen maar uitlachen. of bedoelde je dat niet?