jezus,wat een vreserlijkachterlijk gezwam,ik had dus hetzelfde idee als john ik begin het nu echt achterlijk te vinden.
en kim jij zegt dat iedereen iedereen een beetje kent nou ik heb geen flauw idee wie jij bent weet niet wat voor dieren je hebt enz enz.
dit bedoel ik niet lullig je hebt het bij de voorstel ronden ook vast wel verteld maar ik heb dus echt geen flauw idee.
ik ken martine een beetje,channah,pascale en ik ken gandr erg goed en verder weet ik van de ene iets meer dan van de ander.
bovendien is het hele geleuter gewoon weg kinderachtig het nivau begint hier aardig te dalen het lijkt wel of er allemaal kindjes van tien hier aanwezig zijn.
we hebben ton die is 12 en heeft nog meer hersenen in zijn hoofd zitten dan de meeste hier,dat is teminste een kanjer die zich echt inzet voor dieren en dat op 12 jarig leeftijd vindt ik een prestatie.
dat we elkaar niet allemaal liggen is er altijd wel maar dat we gaan twijfelen aan waar gebeurde of juist valse verhalen omdat dat ip-adres het zelfde is vindt ik wel heel erg we hebben deze discussie al eens eerder gehad en dacht dat we daar nu wel uit waren.
dit is dus bedoelt voor degene die zich aangesproken voelen in dit geval,en ik weet dat ik hier weer vreselijke reactie,s opkrijg met mischien wel wat gescheld er tussen en nare opmerkingen,maar een ding scheelt boeit me geen hol,het enigste wat ik hoop is dat er iets meer vertrouwen komt in de mensen die wat neerzetten en als je twijfeld is het waar of niet reageerd dan niet,heb geen zin om straks bij elk verhaal te horen is dit wel waar gebeurd komt denk ik iedereen op een gegeven moment de strot uit.
saskia