Dierenmishandeling

  • Fust

    ik zelf ben een hele grote dierenliefhebber. ik kan ook met tranen in mijn ogen kijken naar tv programma's waar dierenmishandeling in voor komt.

    gisteren zag ik op straat hoe een man zijn hond op straat stond af te tuigen (schoppen en met leren riem slaan). daar word ik woest van zodoende ben ik naar hem toegegaan en hem heel hard op z,n @!#$ geschopt. nu gaat hij mij aanklagen voor mishandeling. de volgende keer als ik hem het weer zie doen schop ik hem nog harder.

    bij deze wil ik mensen er toe bewegen als je ziet dat er een dier (maakt niet uit wat voor een dier) mishandelt wordt grijp dan in. Dat hoeft natuurlijk niet met geweld.

    een dier kan niks terug doen alleen liefde geven, sommige mensen begrijpen dat niet. deze mensen zijn voor mij niet gelijk en staan ver onder mij.

    dit moest ik ff kwijt. fijne feestdagen en ja ik eet ook vlees. ik weet het…

  • martine

    Ik snap je heel goed, ik geloof dat ik ook uit mijn vel zou springen en zo'n eigenaar wat aan zou doen. Ik hoop erg voor je dat je er geen nadelige gevolgen van ondervindt.

    martine

  • corine

    ik vind het goed dat je op hem afgestapt bent, in zo'n situatie zou ik ook reageren, ik hoop dat je er goed van af komt heb je hem ook aangeklaagd vanwege dierenmishandeling?

    groetjes corine

  • Caartje

    ik vind het goed hoe je gehandeld hebt. want niemand heeft het recht om zo maar een dier te slaan. en de volgende keer dat je dit ziet moet je de dierenbescherming bellen want dan krijgt die man een boete!

  • Fust

    is het mogelijk om zo'n man aan te klagen voor dierenmishandeling dan?

    je kaatst de bal terug dan eigenlijk

  • Inge

    Ik zou hem ook aanklagen, je kaatst de bal dan misschien wel terug maar hij is tenslotte wel begonnen met zijn hond te mishandelen!! Dus klaag hem maar aan, hij heeft jou toch ook aangeklaagd.

    Iedereen die écht tegen dierenmishandeling is moet eens gaan kijken op deze site:

    www.animalfreedom.org (in het Eng, Ned, Frans en Spaans)

    Maak ook reclame bij iedereen die je kent ,want iedereen moet wakker geschud worden zodat ze zien wat er mer de dieren gebeurt!

    Inge

    PS ik ben écht tegen dierenmishandeling en hoop dat ook van jou

  • desiree

    Hoi,

    Zelf ben ik ook een grote dieren liefhebber.

    Ik vind het heel goed dat je er op af gestapt bent,

    als ik zoiets zou zien zou ik er ook op afstappen.

    Ik begrijp zo en zo niet hoe mensen dieren dat

    kunnen aan doen.

    En ik vind het idioot dat die man je gaat aan

    klagen.

    nou sterkte en groetjes van

    desiree