chiel en gijs

  • saskia m

    nou vandaag zijn chiel en gijs bij ons gekomen,ze willen wel graag aangehaald worden als je na hun toekomt en ze apart neemt.

    verder heeft gijs de hele middag en halve avond achter de kachel gezetten totdat wij de indruk kregen dat hij er achter vast zat en we hebben hem toen erachter weg gehaald.

    chiel heeft die tijd in mijn kleding kast gelegen.

    we hebben ze even apart genomen om te kijen of ze wouden eten nou dit was dus niet het geval.

    maar goed het went wel is niet niks om ergens vreemd te belanden.

    nu hebben we dus drie honden,zes katten,twee konijnen en helaas nog maar een hamster.

    tinny de tweede hamsters is opgegeten door lillie dit was overig een vreserlijk gezicht ze was uit haar kooitje getrokken en miste een pootje ze was als verbrijzeld omdat ze met dat lijfje door die kleine openingentjes is getrokken.

    nou wij gaan proberen dat chiel en gijs zich op hun gemak voelen.

    saskia

  • pascale

    Saskia,

    heb ik iets gemist? ie en at voor besten zijn chiel en Gijs,en hoe kom je aan ze??

    in ieder geval gefeliciteerd met de gezinsuitbeiding, begint een beetje op mij te lijken.

    P.s. Hoe verloopt de zangerschap tot nu toe??

    alles goed.

    groetjes pascale

  • corine

    hartelijk gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding, en het is echt gezellig zoveel beesten,kijk maar naar mij, in iedergeval heel veel succes ermee

    groetjes corine en de beestjes

  • Jennifer)

    Hoi saskia,

    Van harte met de gezinsuitbreiding!!

    Ik heb echt bewondering voor de manier

    waarop je zo snel je hart hebt open gezet voor

    deze twee kanjers! Succes met ze, ik hoop

    dat ze snel gewend zijn. Oh en wat een treurig verhaal

    van Tinny! Is dat pas gebeurdt? Veel sterkte daarmee!

    Groetjes Jennifer

  • saskia m

    chiel en gijs zijn twee katers.

    een week of wat geleden werdt er op dit prikbord een adventensie neergezet ik wou al maanden een kater erbij omdat ik vier poezen heb en heb dus gereageerd,ze zijn zeven jaar oud en flinke grote katers erg mooie.

    mey de zwangerschap verloopt alles soepel kwam gisteren mijn broek al niet meer in dus groeit lekker.

    groetjes saskia