eindelijk hij is er

  • konni

    Hoi allemaal.

    Na een weekje ploeteren en wat bloed zweet en tranen,is ie er eindelijk.

    Mijn eigen homepage!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb net even gekeken of ie het wel deed,en op een pagina na doet hij het.

    DUS…………..ga eens kijken allemaal,en schrijf in mijn gastenboek wat je ervan vind.

    Ik sta open voor (opbouwende) kritiek,dus nu allemaal naar:

    www.geocities.com/lovesnakes2/

    Martine ben er opgewind van haha

    doei doei een extatische.adrenalinehoudende konni

    hoihoihoihoihoihoihoihoimoestikffkwijt.

  • Irma G

    Hoi.

    Je hebt het echt heel mooi gemaakt .

    Ik kon alleen niet op de pagina van je vroegere huisdieren komen.

    Maar hoe doe je dat met die balk aan de zijkant van de pagina dat is mij nog niet gelukt.

    Groetjes Irma

  • konni

    Hoi Irma

    Ehhhhhh dat gaat vanzelf?

    Ik heb mijn pagina gebouwd op frontpage,en als ik een nieuwe tekst of foto insert,krijg je die balk vanzelf.

    Groetjes konni

  • Lara en Ralf

    Leuk gedaan, maar toch even wat opbouwende kritiek:

    1/ Als je een lichte kleur voor je lettertype gebruikt, zorg er dan voor dat de achtergrond donker is. Dit zelfs als je er een achtergrondillustratie voor gebruikt. De achtergrond wordt geladen als een plaatje, maar dat duurt even. In de tussentijd kan niemand de tekst lezen, zeker niet bij het gastenboek. Dit heeft vaak als gevolg, dat mensen “weglopen”.

    2/ Blijf consequent.

    a/ De hele pagina is in vloeiend ABN, maar “View” en “Sign my guestbook” is in het engels. (Deze 2 vielen op, misschien dat er meer tussen zit.)

    b/ Overal gebruik je achtergronden, behalve bij het gastenboek. Dit doet wat vreemd aan.

    Maar voor de rest, keep up the good work. Wil je wat tips om het zonder frontpage aan te kunnen, mail me dan even op rhaxe@pwd.nl

    Groetjes, Ralf. (En Lara)

    P.s. Ik heb o.a. de site http://bateniers.pwd.nl in beheer. Kijk daar eens voor ideeen.

  • konni

    Hoi Lara en Ralf

    Van opmerking 1 snap ik helemaal niets?

    Volgens mij heb ik overal toch donkere achtergronden.Of bedoelen jullie dat ik een achtergrond in kan voegen bij view en sign?

    En tips zijn altijd welkom,maar please in het nederlands,want ik ben geen licht op de computer en moet nog veel leren.

    groetjes konni

    P.s Als ik als leek het zeggen mag is de achtergrond op jullie pagina erg fel,doet pijn aan de ogen,maar verder heel leuk.

    groetjes konni

  • Lara en Ralf

    Wat ik bedoelde, gooi er ook een achtergondkleur in. Deze komt gelijk en het plaatje moet geladen worden. Dit is in de -taG.

    Als voorbeeld: geeft je een gele achtergrond, waarna het plaatje “logos.gif” wordt geladen en over het scherm heen wordt verdeeld. De standaardkleur is wit, dus als je witte letters gebruikt, kan niemand ze lezen, totdat het plaatje geladen is. Geel is ook niet goed te lezen.

    Gebruik voor bijvoorbeeld de blauwe pagina's in plaats van “yellow” (Zoals in het voorbeeld) eens “blue”.

    Let wel op: de meeste kleuren kan je niet bij zijn naam noemen, maar moeten hexadecimaal. Maar de meest gebruikte, zoals “red”, “blue”, “”'yellow“, ”gold“, ”black“, ”white" enzovoort (hoewel de laatste uiteraard onzin is, daar wit de standaardkleur is.) kan je gewoon gebruiken.

    Het kost niets en levert aleen maar bezoekers op, die niet hoeven te wachten.

    Groetjes,

    Ralf (en Lara.)

    P.s. Misschien is geel inderdaad te fel. Er wordt aan gewerkt. Ikzelf zat te denken aan een wat licht oranje kleur, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

  • konni

    Hoi Rald (en lara) haha

    Ik kan maar een ding zeggen……..

    Mewattes?

    body tag?

    Sorry maar je (jullie) gaan ver boven mijn petje.

    Ik heb gewoon backgrounds dedownload en op mijn site gezet,dus ikke verder niet snappen?

    Probeer het nog eens maar dan in heeeeeeeeele simpele taal please?

    groetjes konni

  • Lara

    Hoi Konni,

    Ralf is er even niet, dus geeft ik je maar even antwoord. Ik ben een leek met webpagina's, maar zie Ralf wel eens aan zijn pagina's werken…

    Hij typt de codes rechtstreeks in via het kladbord, dus niet via een ‘hulpprogramma’. Ik weet zelf niet of die twee methodes te combineren zijn, maar ik denk van wel. Ergens zal wel staan welke codes het programma voor je op het internet heeft gezet en daar kan vast wel een extra regeltje bij worden geschreven.

    Binnenkort zal Ralf het je wel uitleggen (denk ik). Heb je een e-mail adres? Dit berichtje staat inmiddels al zover terug op de pagina, dat ik het bijna niet meer had gelezen… Bovendien begint het meer een verhaal voor computer.pagina of zo te worden ; >

    Groetjes, Lara

    PS. Ralfs e-mail is rhaxe@pwd.com