Ik heb vorig jaar bij Yves Rocher gewerkt, en ik heb het toen gevraagt, ze zeiden dat het echt proefdiervrij was.
Hallo Kim,
Ik ben jarenlang klant geweest van Yves Rocher, omdat ze in die winkels zeiden, dat ze uitsluitend dierproefvrije producten verkopen. Dat zetten ze ook in hun advertenties en blaadjes.
Maar toen ik, ook al weer jaren geleden, lid werd van Dierproefvrij, heb ik uit hun informatie gelezen, dat het concern Yves Rocher zelf geen dierproeven doet, maar wel werkt met grondstoffen, die op dieren getest zijn door andere bedrijven. Niet eerlijk van onze Yves…..
En Jennifer: ik weet niet zeker of alle wasmiddelen van De Tuinen dierproefvrij zijn. Ecover is het wel. Daar zijn ook andere producten van, zoals afwasmiddel.
Ik heb heerlijk 2 weken vrij, dus dan zal ik ongetwijfeld wel een keer bij De Tuinen terechtkomen; dan zal ik ook eens kijken.
Groeten van Channah
Oeps, dat is voor mij ook belangrijke info, ik bestel van nu af aan dus niets meer bij Yves! Ik heb wel net allemaal kerstcadeautjes bij Yves besteld omdat ik dacht dat ik mijn familie kan verblijden met een dierproefvrij cadeautje, dus niet, ik voel mij een beetje bedrogen, ik heb gelijk een mailtje naar de klantenservice gestuurd hoe ik daar over denk….. Nog even over wasmiddelen, ik vind het heel moeilijk om een dierproefvrij maar ook betaalbaar wasmiddel te vinden, ik heb een poosje terug bij de Wehkamp een paar zakken Groenwende wasmiddel besteld, wel vrij duur maar uiterst milieuvriendelijk want het is van echte zeep gemaakt en je doet er wel lang mee. Een zak bontwasmiddel van 1.25 kilo kost fl.16 en een zak totaalwasmiddel van 1.5 kilo kost ook fl.16. Te bestellen bij de Wehkamp dus, achetrin de gids zit een bijlage supermarktservice en op blz.1005 staat Groenwende.
Groetjes van Marieke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?