jongens de kerst komt eraan,en het enigste wat hier nog maar gedaan kan worden is katten en elkaar afbekken of in de zeik zetten,het hele jaar is het vrij rustig geweest op hier en daar en meningverschil,laten we nu ook even allemaal net doen of we volwassen genoeg zijn en ook op die manier met elkaar omgaan.
het maakt op dit moment bijna niks meer uit over welk onderwerp het gaat of het loopt uit op een zinlose discussie die eigenlijk nergens toe leid alleen elkaar op de kast jagen.
ik persoonlijk heb gemerkt dat er een aantal nieuwe bij zijn die de boel flink verzieken,ik weet niet of jullie hier vaker kwamen kijken en nooit jullie mening durfde te geven,of dat jullie dachten kom we gaan het prikbord even op stang jagen,in beide gevallen heet ik jullie van harte welkom maar laat die slappe onzin achter wegen als je iets nuttigs te vertellen hebt of een nuttig advies horen wij het nartuurlijk graag.
en voor degene die hier al wat langer op zitten en wel hun mening durven te geven ga er nou niet steeds opin je bereikt er niks mee,en je voelt je zelf op de kast gejaagd en in de zeik gezet denken jullie nu echt dat het ze ook maar iets kan schelen wat jij ervan vindt,het is toch alleen maar leuk om te zien wie en wat en hoe erop gereageerd wordt.
nog even voor de nieuwe jullie bekken mensen af die hier een betekenis hebben en die gewaardeerd worden om hun mening en advies en de meeste zien graag dat deze mensen blijven en alstjeblieft jaag deze mensen niet weg vanwege die geintjes van jullie.
met vrienderlijke groeten saskia