Heel gezellig

  • Saskia

    Ik vind het hier ontzettend gezellig hoor !

    Groetjes ,

    Saskia

  • saskia m

    ik vraag nme echt een ding erg af,hoe oud ben jij?

    is echt niet lullig bedoeld maar aan je opmerkingen te horen zou ik zeggen een jaar of 12.

    (sorry jingens ik weet het doe het nu zelf maar kan het helaas niet laten)

    saskia

  • pascale

    Saskia m.

    Lees mijn antwoorden eens bij: Even voor iedereen, en bij Gijs was 24 uur weg.

    Dan zul je zien dat wij vandaag echt op 1 lijn zitten voor wat betreft deze 2e Saskia.

    Groetjes Pascale

  • Saskia

    Hoi,

    Ik vind het niet aardig wat jullie over mij zeggen.

    Waarom doen jullie zo, ik heb toch ook niks tegen jullie gezegd.

    Groetjes,

    Saskia.

  • Kim

    Wen er maar aan. Iedereen zit hier zo op de kast en twijfelt aan iedereen. Als er ook maar iets is wat niet in de smaak valt reageert iedereen gelijk over de rooie en wordt je af gebrand, want we mogen geen andere mening hebben.Jammer mensen, maar we leven in een mensenwereld, waar je je aan normen en waarden moet houden. Iedereen spuugt hier zijn gal. Is niet echt normaal. Je kan wel van dieren houden, maar je hoeft je er niet naar te gedragen. (deze zin wordt ook weer uit zijn verband gerukt zie alle volgende berichten).

  • pascale

    Kim,

    Jij bent het dus eens met de manier waarop Saskia praat over haar katten en ze behandeld als oud vuil???????? (in mijn ogen, is dus MIJN mening).

    dat is wat me niet bevalt. Ik heb nooit gezged, dat ik aan haar twijfel, ik vindt haar manier van uitdrukken niet correct tegenover haar eigen dieren. En dat is mijn mening, en als ik die van jou niet mag uiten, dan ben je zelf dus precies het zelfde als de mensen die je in het bericht hierbovEn omschrijft.

    Pascale

  • Kim

    Nee,ik ben het er niet mee eens. Maar iedereen moet denk ik nog leren om zich te uiten zonder anderen te kwetsen. Ik heb overdreven gereageert, want ik was kwaad.

  • martine

    Overdrijven is ook een vak, Kim. Iedereen mag hier zijn eigen mening hebben en als je niet tegen kritiek kunt moet je niet schrijven, want natuurlijk deelt niet iedereen dezelfde mening. Dat geeft toch niks? Jij leeft je in dat berichtje voor die andere kim lekker uit tegen mij, en ik bek vrolijk terug. De volgende keer zijn we het weer met elkaar eens, ik zie het probleem niet. Voel je nou gewoon niet zo snel op je tenen getrapt, lijkt me zo vermoeiend om je de hele tijd aangevallen te voelen.

    martine

  • pascale

    ja dat had ik uit je bericht hierboven al begrepen. Werk en collega's grrrrrrrrrrr

    Ik hb toen mede met anderen hier op het prikbord, een fout met jou gemaakt.

    maar volgens mij waren we hier al uit toch???

    Ik heb niet snel iets tegen iemand. Maar wel als ze zich verkeerd uitdrukken, of situatie vaag houden.

    en jij weet denk ik inmiddels ook wel, dat er hier echt wel mensen komen die de boel flessen, en dat is Jammer.

    Ik zeg niet dat Saskia2 dat doet hoor. Daar gaat het me bij haar helemal niet om.

    groetjes Pascale

    Ondanks je boosheid Kim, vindt ik het met jou altijd wel gezellig discussieren.

    Fijne kerst.

  • Kim

    Echt waar???? Na van de week had ik het gevoel dat eigenlijk niemand iets van mijn persoontje onthouden had. Vind ik toch wel een beetje leuk stiekum. Ik ben bezig met mijn laatste werkdag. Dan ben ik geloost, omdat het bedrijf met 3 bedrijven samengaat, en ze maar 1 receptioniste nodig hebben. Nu zit ik een 1 grote rotzooi van de verhuizing, en komen ze gewoon niet opdagen. BLEEEEEH!!!