Voor Kim (Dorinde)

  • pascale

    Saskia,

    Als je goed bedoeld bent, dan laat je het niet zo over komen, ik ben waarshijnlijk niet de enigste die er zo over denkt hier.

    Als je gewoon uitlegt hoe je aan de katen gekomen bent, en waarom je ze weggedaan hebt, dan weten de mensen hier dat.

    En als je dan ervaring hebt met katten, dan laat je ze

    punt1: NIET langs een snelweg lopen.

    punt2: Is een kater zonder ballen NIET zielig (maar dat had je al terug genomen)

    En punt 3: Maak ik zelf wel uit wat ik wel of niet onthoud

    Pascale

    Lees goed: PASCALE en NIET PASCAL

  • pascale

    Ja Martine, kijk maar naar de berichten verder naar onderen.

    groetjes Pascale

  • Channah

    Sorry Kim, klopt! Ik bedoelde inderdaad een andere Kim (van het kattenprikbord).

    De prikborden waren vanmorgen zo traag, dat ik de boel door elkaar gehaald heb.

    Je vraagt wat voor boekjes het zijn. Dat zal ik je vertellen. Een paar weken geledden was ik naar de presentatie van een nieuw boekje van Dorinde van Oort: “Kat in de Stad”. Het boekje is een soort wandeltocht door de woonplaats van Dorinde, Amsterdam. De katten worden min of meer “geinterviewd” en in kleur geportretteerd. Ik heb het boekje direct gekocht, en ik was zo enthousiast, dat ik het op het kattenprikbord heb gezet. Kim reageerde daarop en daaruit is een correspondentie op het prikbord door ontstaan. Kim heeft het boekje inmiddels aangeschaft, en ook het vorige boekje “Op de kat af, intervieuws met poezen van stand”. In dit boekje staan prachtige portretten met intervieuws van min of meer bekende Nederlanders, zoals de katten van Paul de Leeuw (Gompie), Hanneke Groenteman (Rebbe Wuppiedorp), Peter van Straaten, geen familie overigens (Vriendje), Winnie Sorgdrager (Poes), en Willem Wilmink (Nel).

    Het boekje “Kat in de Stad” is uitgegeven bij uitgeverij L.J. Veen, Amsterdam/Antwerpen, ISBN 90 204 6011 0, en “Op de kat af” bij uitgeverij Meulenhoffbv, Amsterdam, ISBN 90 290 5376 3.

    Groeten van Channah + 6 katers en poezen.

  • Channah

    Nee, hoor Pascale, jij bent niet gek! Ik zat inderdaad op het verkeerde prikbord!

    Groeten van Channah