ze eten en drinken niet

  • saskia m

    hoi allemaal.

    chiel en gijs willen beide niks eten en drinken ze zijn hier vanaf woensdag en hebben nog niks gegeten en gedronken.

    gijs blijft zich verstoppen en chiel komt afentoe tevoorschijn en gaat dan op onderzoek uit ik kijk het nog een dag aan anders moet ik ze maar na de dierenarts toe brengen dat ze in ieder geval vocht binnen krijgen.

    ik hoop dat het snel voorbij is en dat ze snel aan ons gaan hechten of in ieder geval gewoon door huis lopen en eten en drinken.

    saskia

  • ineke a

    Hoi Saskia,

    ik heb dit met een logeerkat ook gehad, en toen heb ik water en voer in een uithouk gezet, waar hij makkelijk bij kon, zonder zich te hoeven blootgeven. Ik hoop dat ze snel gaan eten. Enne….fijn dat het met je “buikje” zo goed gaat.

    Groet Ineke A

  • Elsa

    Jeetje Saskia, wat rot zeg,

    Ik hoop maar dat de beestjes snel gaan wennen, en dus ook eten en drinken

    In ieder geval heel veel succes gewenst !! ik hoop dat ze snel bijdraaien, en dat jullie met z'n allen hele fijne feestdagen zullen hebben,

    Veel groetjes van Elsa

  • Carmen

    Succes met je arme bange poesjes. Ik hoop dat ze gauw gaan eten en drinken, want ze kunnen niet erg goed lang zonder eten en drinken. Hopenlijk gaat het gauw beter.

    Carmen

  • saskia m

    chiel heeft gegeten gisteren,gijs zou kunnen maar ben er niet de hele tijd bij geweest het eten en drinken stond bij ze in de buurt en het zou kunnen dat gijs ook wat gegeten heeft.

    chiel durft steeds meer te ondernemen vooral s,nachts omdat wij er s,nachts regelmatig uit moeten omdat quincy dan na buiten wil hebben we hem al betrapt op de salon tafel en het aanrecht(zijn nu net de twee plekken waar ik ze liever niet heb maar goed kan ik mee leven)

    nu maar hopen dat gijs zich snel laat zien we blijven geduld houden.

    groetjes saskia