quincy weer ziek

  • saskia m

    quincy is weer ziek zijn ontlasting is dun en hij poept weer slijm,ik ben maar begonnen met rijst en kippen boullion,in de hoop dat hijniet weer medicijnen moet hij is nu 12 weken oud en heeft al twee kuren achter de rug.

    het is nu vrij duiderlijk omdat hij zo vroeg weg is gehaald bij zijn moeder werken volgens mij zijn darmpjes en maagje niet zo goed,en ik ben bang dat hij hier de rest van zijn leven last van zou houden.

    duim jullie voor het welzijn van quincy en hoop dat hij snel weer beter wordt zodat hij ook een leuke kerst heeft.

    groetjes saskia

  • ineke a

    Hoi Saskia,

    wat vervelend, en sneu voor jou en Quincy.

    Ik weet niet wat je voert, maar misschien is het voer te zwaar voor hem. Ik voer zelf Canex brokken, die kun je gebruiken vanaf pup en dan het hele leven, en het bevalt me prima. Festa, mijn lab, had ook vaak diarree toen ze klein was, spoot door het hele huis heen en was daardoor ook laat zindelijk, maar ze is er helemaal overheen gegroeid. Er is dus nog hoop. Heel veel succes en fijne feestdagen voor iedereen op het prikbord. Groet, Ineke A ICQ 86414247saskia m schreef:

    >

    > quincy is weer ziek zijn ontlasting is dun en hij poept weer

    > slijm,ik ben maar begonnen met rijst en kippen boullion,in de

    > hoop dat hijniet weer medicijnen moet hij is nu 12 weken oud en

    > heeft al twee kuren achter de rug.

    > het is nu vrij duiderlijk omdat hij zo vroeg weg is gehaald bij

    > zijn moeder werken volgens mij zijn darmpjes en maagje niet zo

    > goed,en ik ben bang dat hij hier de rest van zijn leven last

    > van zou houden.

    > duim jullie voor het welzijn van quincy en hoop dat hij snel

    > weer beter wordt zodat hij ook een leuke kerst heeft.

    > groetjes saskia

  • Carmen

    Goh Saskia het zit je op het moment niet mee, met al je beestjes.

    Wij hebben dit met Murphy ook gehad toen hij pup was. Hij had een erg slechte weerstand en ook hij is er overheen gegroeid dus wanhoop nog niet!

    Carmen

  • fia

    probeer het eens met schapenvet bij mijn hondje was de diaree was zo over ook ik had er al alles aan gedaan maar niets hielp alleen met dat schapenvet was het zo over mijn hondjes was 9 weken je kan het altijd proberen

    fia