Hallo allemaal,
allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve reacties,
maar helaas kan ik de oude steffie er niet bij nemen.
De mensen kwamen wel met hem langs, en ze vonden ons erg geschikt maar
ik vind mezelf minder geschikt voor het dier, De hond had meer kwalen dan ze hadden verteld, ze hadden mij verteld dat de hond prima trappen kan lopen,
Ik woon namelijk twee hoog, maar het beestje loopt hartstikke mank,
daarbij komt ook nog dat hij pas was aangevallen door een hond en zijn hele vel lag van zijn achterpoot, dus is ie niet meer zo verdraagzaam voor andere honden.
Ook heeft de hond last ven epilepsie, en dus een lekkend hartklepje, en vetbulten.
En het leeftijdsverschil is in dit geval te groot, want Steffy is natuurlijk nog maar
15 maanden en deze hond is waarschijnlijk al 13 jaar. Mijn Steffy wil dus steeds lekker spelen en de andere Steffy wil alleen maar slapen, dat is natuurlijk ook heel normaal bij een oude hond, maar maak Steffytje dat maar wijs.
Ik vind het ontzettend jammer want ik had het heel erg graag gedaan, maar het moet natuurlijk wel allemaal goed gaan. Want het moet natuurlijk op de eerste plaats goed zijn voor de oude hond want die heeft het echt zo verdiend !
Nou ik moet wel zeggen dat ik er heel erg mee begaan ben, en dat ik ontzettend hoop dat er toch nog ergens een goed huis is voor deze ooo zo lieve oude stafford.
Groetjes van Elsa en Steffy ( die er best een beetje verdrietig om zijn )