Een oude Stafford redden 2 !

  • Elsa

    Hallo allemaal,

    allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve reacties,

    maar helaas kan ik de oude steffie er niet bij nemen.

    De mensen kwamen wel met hem langs, en ze vonden ons erg geschikt maar

    ik vind mezelf minder geschikt voor het dier, De hond had meer kwalen dan ze hadden verteld, ze hadden mij verteld dat de hond prima trappen kan lopen,

    Ik woon namelijk twee hoog, maar het beestje loopt hartstikke mank,

    daarbij komt ook nog dat hij pas was aangevallen door een hond en zijn hele vel lag van zijn achterpoot, dus is ie niet meer zo verdraagzaam voor andere honden.

    Ook heeft de hond last ven epilepsie, en dus een lekkend hartklepje, en vetbulten.

    En het leeftijdsverschil is in dit geval te groot, want Steffy is natuurlijk nog maar

    15 maanden en deze hond is waarschijnlijk al 13 jaar. Mijn Steffy wil dus steeds lekker spelen en de andere Steffy wil alleen maar slapen, dat is natuurlijk ook heel normaal bij een oude hond, maar maak Steffytje dat maar wijs.

    Ik vind het ontzettend jammer want ik had het heel erg graag gedaan, maar het moet natuurlijk wel allemaal goed gaan. Want het moet natuurlijk op de eerste plaats goed zijn voor de oude hond want die heeft het echt zo verdiend !

    Nou ik moet wel zeggen dat ik er heel erg mee begaan ben, en dat ik ontzettend hoop dat er toch nog ergens een goed huis is voor deze ooo zo lieve oude stafford.

    Groetjes van Elsa en Steffy ( die er best een beetje verdrietig om zijn )

  • Gandr

    Snotver wat jammer! Maarrreeeeeehm… Kan deze Steffy bij poeziemauwtjes?????? En waar bevind het diertje zich? Ik bedoel, zo actief zijn die twee van mij nou ook weer niet, traplopen hoeft niet daar ik geen trap heb, ja een fliezo trap, maar dan zou ik beneden toch een lekker plekkie kunnen maken denk ik dan…..

    Ja is maar een suggestie hoor, was tenslotte toch nog steeds zoekende naar een hond… En aangezien Jameela (teckeltje dat ik aanvankelijk in huis zou nemen) het verkoos om bij Saskia M te blijven (Grrrrrrr ;-))) ) is de plaats nog vrij.

    Niet zo verdraagzaam naar andere honden toe zei je, hoe bedoel je dat? Grommen? Bijten? Daar zijn zoveel manieren waarop een hond niet zo graag meer met andere honden om wil gaan….

    Ik woon op Texel, maar ben bereid om even daarheen te gaan… (nou ja even, alleen al naar Den Helder ben ik al anderhalf uur mee zoet…)

    Nou ja… Ik hoor het wel. Of niet… Maakt niet uit.

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • Elsa

    Hoi Gandr, ik heb je een mail gestuurd met alle info waar je om vroeg !

    Ik hoor nog van je,

    Zou wel te gek zijn zeg !!!

    Groetjes Elsa

  • Gandr

    En morgen zullen we het weten! ;-)

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • pascale

    Ben benieuwd Gandr

    Zou erg leuk zijn zo voor de kerst.

    groetjes Pascale