Site waar je je overleden dier op kan zetten?

  • joyce

    Bestaat er een site waar je je overleden dier op kan zetten? dat is namelijk heel erg belangrijk voor mij. Mijn diertje is gisteren overleden en ik wil hem ergens op een site kunnen zetten, dat hoort bij mijn afscheid van hem.ik ben wel eens op zo'n site geweest maar nu ik weet het adres niet meer!!!

    Wie wil me helpen?

    .

  • Channah

    Hallo Joyce,

    Ik weet niet of er een speciale site is, waar je herinneringen aan je overleden dier op kunt zetten, maar mijn ervaring is, dat vrijwel iedereen op dit prikbord met je begaan zal zijn.

    Ik ook, dus. Ik condoleer je dan ook met het verlies van je dier, hoe klein of groot of dat ook is/was. Wat telt is, dat jij van dat diertje gehouden hebt, en er nog steeds van houdt.

    Ik wens je heel veel sterkte, en als je er behoefte aan hebt om er verder over te praten, mail dan gerust, hetzij naar dit prikbord of naar mijn e-mailadres: channahvanstraaten@hetnet.nl

    Groeten van Channah

  • Gandr

    Er is zo'n site… En niet moeilijk te vinden… Ga naar de dierenstratpagina. Dan moet er aan de rechterkant een blokje met de kop: Vermiste dieren regio Noord Holland. Druk daarop dan kom je op die pagina en daar moet ergens ook weer een link zijn naar een plek waar je dieren kan plaatsen die overleden zijn. Ik heb er zelf mijn katten en een konijn op staan. Je moet voor het plaatsen van een dier een email sturen naar het email adres waar een link naar gemaakt is, en daar kan je ook een foto bij doen. Let wel op deze foto mag niet te groot zijn, want zoals je misschien wel kan zien, mijn kat is ook een beetje misvormt op de afbeelding gekomen…

    Ik wens je veel sterkte met het verwerken van het verlies en mocht je af een toe eens zin hebben om even je hart te luchten dan kan je bij mij terecht. Oké?

    Sterkte,

    gandr & beestjes

  • pascale

    Hoi Joyce,

    je kan bij geocities gratis zelf websites maken, hier heb ik ook een pagina gemaakt voor een van mijn overleden katten.

    wil je meer weten, mail me dan op d.huisen@home.nl

    veel sterkte met dit verlies.

    groetjes Pascale

    www.geocities.com/wunderfullcats

    Max is de overleden kater als je op de begin pagina op zjn foto klikt kun je zijn eigen pagina zien, en krijg je een iee van wat ik bedoel.

    toch een fijne kerst

  • Rob v/d Scheer

    joyce schreef:

    >

    > Bestaat er een site waar je je overleden dier op kan zetten?

    > dat is namelijk heel erg belangrijk voor mij. Mijn diertje is

    > gisteren overleden en ik wil hem ergens op een site kunnen

    > zetten, dat hoort bij mijn afscheid van hem.ik ben wel eens op

    > zo'n site geweest maar nu ik weet het adres niet meer!!!

    > Wie wil me helpen?

    > .