Met een beetje mazzel...

  • Gandr

    Nou poging nummer 2491…. (Okeee, zovaak heb ik het nog niet geprobeert… Maar het lijkt er wel op…)

    Na een Jameela die bij de tussenstation verkoos te verblijven, een oude teckel die al een ander adres had gevonden en nog wat hondjes die “voor mijn neus weggekaapt” waren ;-) ga ik nog maar eens een poging wagen.

    Gisteravond was er al een kandidaat hier langs geweest, maar die hond nam zowat de helft van mijn huiskamer in beslag, was erg angstig en nog loops ook, dus na wijs overleg met de eigenaar wred besloten dat het beter was om deze niet op te nemen in mijn huis… Gelukkig was er nog een ander adres die de man achter de hand had, dus die is ook al geplaatst. Zag de hond vanmorgen lopen met de nieuwe eigenaar…

    Maar na het bericht van Elsa heb ik nu dan toch denk ik een goede kans dat het dan toch gelukt is… Hoewel, het is even afwachten tot morgen, want dan komen ze met de oude Stafford even kijken hoe het met mijn honden gaat. Ik heb een goed gevoel erover… Jessy zal de hond wel leuk vinden denk ik, die vind alles op vier poten wel gezellig, Juno zal wat meer de beslissende factor vormen. Ze ziet niet al te best en is daardoor wat sneller blafferig tegen zwarte honden. Deze jongen is ook zwart… Maar als voordeel heeft hij dan dat hij niet groter is dan Juno. Dus dat zal mogelijk het doorslaggevende zijn denk ik. Daarnaast is Juno een hondje dat net als het vrouwtje valt voor “moeilijke” zaken, getuige Jameela, die ook zwart is en die vond ze heeeeel lief. Deze jongen zoekt dringend naar onderdak en Juno heeft daar toch wel begrip voor, krijg ik de indruk. Honden die al een goede baas hebben en een onderdak met eten, die hoeft ze niet te vriend te houden vind ze. Maar honden die toch een behoorlijk zware tijd achter de rug hebben, nou daar wil ze wel moeite voor doen.

    Hoe dan ook, ik hoop heel erg dat het goed gaat, want dan kan de oude Stafford waar Elsa over spreekt hier zijn laatste dagen uitleven.

    Ik hou jullie op de hoogte!

    Overigens, mijn moeder hoorde ervan en was helemaal in de wolken dat het om een Stafford ging. Die vind ze toch wel zo lief en leuk! (Ik maar denken dat ze ook wel een beetje bevoor oordeeld was over deze jongens, vergis ik me daar even in mijn eigen moeder! Hihihi!)

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • saskia m

    hoi gandr,

    te gek,ik hoop echt dat juno zich inderdaad zo opsteld als tegenover jameela,dit ging zo goed en lekker.

    tja ik ben het aleen niet eens over het wegkapen van jameela ze wou zelf niet,ik heb haar niet weg gekaapt(als ik het kon toen had ik het wel zekers gedaan,gemeen he)

    he succes bel me morgen even hoe het afloopt ben erg beneuiwd.

    groetjes saskia

  • fiona

    hoi gandr…

    veel sucses en hoop erover te horen als je ook staff eigenaar wordt….

    (over mijn am. staff. schrijf ik nog…)

    groetjes fiona

  • Elsa

    O, ik hoop zo dat het gaat lukken allemaal !!!!

    Maar ik hoor het straks allemaal wel van je, ik ben echt zooooo benieuwd,

    En na al dat gekibbel en gekat op deze pagina, is het wel weer even;

    Lang leve de dierenpagina !!!

    Groetjes van Elsa

  • martine

    spannend Gandr

    We horen het verloop vast wel!!

    martine

  • Carmen

    Dat zou toch wel te gek zijn als het lukt. Ik ben benieuwd!!

    Carmen