Help onze dierenvrienden

  • Patricia

    Hoi,

    Zoals jullie misschien wel hebben gezien of gelezen,worden in Spanje na het raceseizoen de honden die “overbodig zijn” opgehangen,verbrand of in kuilen gegooid. Jaarlijks zijn dit honderden dieren. De dieren die geluk hebben worden liefdevol opgevangen door stichting Scooby,geleid door Dhr Fermin Perez. Deze man probeert alle dieren een beter leven te geven. De stichting heeft niet veel en het gebouw waar de dieren nu zitten is oud en tochtig, bovendien is de winter in aantocht. Daarom is mijn vraag:zijn er mensen die willen helpen?

    Niet financieel, maar met goederen zoals,dekens,lakens, grote handdoeken, verband, wormkuren, speeltjes en alles wat de dieren daar nog meer nodig zouden kunnen hebben. Ik wacht op jullie reacties.

    Iedereen Prettige Feestdagen gewenst !!

  • Bettina

    Dan ben ik maar wat blij dat onze Binky daar op tijd is weggehaald naar Nederland toe. Ik kan het baasje van Binky toch ergens voor bedanken. Veel succes. Wij hopen dat je veel hulp krijgt. Hoe breng je eigenlijk de goederen naar het juiste adres en waar vandaan wordt de bij elkaar gebracht????

    Groetjes Bettina

  • Patricia

    Hoi Bettina,

    Het is de bedoeling om de spullen met een busje naar Spanje te brengen.

    Ik zal ook proberen om de spullen zoveel mogelijk zelf op te halen. In ieder geval bedankt voor je leuke reactie.

    Groetjes Patricia

  • Bettina

    Hoi Patricia,

    Dan hoop ik maar dat je veel reacties krijgt en dat ze dan niet te ver van je vandaan wonen. Ik weet niet wanneer je van plan bent te gaan, maar het lijkt me nu een beetje een slechte tijd i.v.m. het weer enzo. Maar waar een wil is een weg, ik zal bij mij in de buurt ook even informeren wat er zoal weg kan.

    Heel veel succes nogmaals.

    Groetjes Bettina

    P.s Youp zou dit wel weer niets vinden dat men zich inzet voor dieren en vooral omdat ze in het buitenland zitten ook nog.