sneeuw

  • konni

    HOI HOI

    JONGENS EN MEIDEN………….HET SNEEUWT.

    DUS KOM OP……….WARME JASSEN AAN…..MUTS OP,EN NAAR BUITEN MET JE HOND(en)

    Het is nu half acht en konni is nu naar buiten,bye bye en groetjes

  • Bettina

    Volgens Gandr die vanmiddag telefonisch heb gesproken sneeuwt het bij haar niet sneu hoor. Misschien ziet ze straks of morgen wel. Op dit moment heeft ze het volgens mij toch te druk, omdat er een nieuwe hond bij haar is gekomen. Gandr we hopen dat jij ook nog sneeuw zult zien, anders veel plezier met de nieuwe hond.

    groetjes Bettina

  • Channah

    Hallo Konni en Bettina,

    Twee van mijn katten, Nuri en Romke, hebben ook genoten van de sneeuw, op mijn dakterrasje. Verder zag ik een aantal honden buiten, die er ook duidelijk plezier in hadden. Maar zelf ben ik blij, dat ik binnen kan blijven!

    Prettige (witte?) kerstdagen, en groeten van Channah

  • Lara

    Hoi sneeuwliefhebbers,

    Toen ik aan mijn konijn Tambo voorstelde om lekker de sneeuw in te gaan, verklaarde hij me voor gek! Hij gaat nog niet eens vrijwilig mijn ‘knagerkamer’ uit (deur is wel open), dus ik had het kunnen raden…

    Ook mijn cavia's waren niet geinterresseerd, die willen niet eens hun hok uit (staat op de grond, deurtje open, loopmat over de tralies).

    De hamsters sliepen, die heb ik het dus maar niet eens gevraagd.

    Uiteindelijk heb ik toch alleen maar wat foto's genomen van de eerste witte kerst vanuit ons nieuwe huisje.

    Groetjes, Lara

    PS. het is ze alleen mondeling gevraagd. Beestjes die altijd binnen wonen gooi je niet zomaar even de sneeuw in…

  • Gandr

    WHEEEEEEEE! Iedereen kan lekker met hun hondjes de sneeuw in en hier is nog niet 1 vlokje gevallen! En de temperatuur is er ook niet naar… Mijn kest wit? nou dat kan ik denk ik stellig vergeten. Maar als er nou toch nog sneeuw zou komen… Dan heb ik ook echt een perfecte kerst hier hoor. Leuk huissie, lekkere huur, gezellige beessies, een stel knuffelhonden en dan ook nog sneeuw…

    Waarom is die lucht zo blauw? Die hoort niet blauw te zijn! Wolken wil ik zien, van die grote dikke sneeuwwolken…. “Wolkie! Wolkie? WOLKIE!!!!!” Ehm nieuw wolkje kopen? Neem de gouden gids… ;-)

    Grmpffff, iedereen heeft lekker sneeuw en ikke niet, is niet eerlijk.

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • Gandr

    Zelfs bij de zeehonden in De Koog ligt iets sneeuw! :-((((((

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • ineke a

    Hoi Gandr,

    troost je meid, in Rotterdam is ook nog geen vlok gevallen, maar ik ben vandaag in Barneveld en Veenendaal geweest, en daar heb ik samen met mijn autootje “gesleed”. Was niet echt tof, maar de sneeuw was wel mooi, en heel leuk voor m'n neefjes natuurlijk. Groet, Ineke A

  • Carmen

    Dit is toch mijn favoriete seizoen. Goed aankleden en dan een enorm eind met mijn doggies gaan wandelen. Lekker rustig overal. Heerlijk.

    Carmen

  • saskia m

    heerlijk he,jameela geniet ervan quincy vindt het ook wel leuk en zaco vidt het te nat aan de pootjes,maar met zijn drieen grotew schrik buiten.

    saskia