Ja jongens eindelijk is het dan gelukt… De Stafford is gearriveerd en het is een SCHEET! Juno heeft maar twee keer gegromd en kwam toen tot de zeer vreemde conclusie dat deze jongen haar niet eens opmerkte! Dat was voor haar het besluit dat ze deze knul wel wilde accepteren. Jessy is helemaal weg van hem, wat zeg ik hij is kapto van hem. Hij zit de hele tijd maar te smoeschen en te knuffelen met de toch voor hem wel best grote jongen. Maar de Staff reageert amper. Als hij het niets meer vind gaat hij wel ergens anders liggen. Ik heb daarnet ook even een foto gemaakt toen Steffy in diepe slaap en zijn tong hing uit zijn bek. Ik weet niet of ze gelukt zijn, het kan te donker zijn geweest hier, maar als ze gelukt zijn, dan wordt die op mijn site gezet ;-) want die mag ik jullie niet onthouden.
Naar een nieuwe naam wordt nog gezocht. Ik heb de suggestie van Kunta (bedankt Ineke A) gekregen en ik moet zeggen, het past wel bij het koppie van deze grote beer. Hij is echt een hele lieve rustige hond (tenminste nu dan, maar hoe is dat over een aantal maanden want dan raakt hij echt ingeburgerd natuurlijk…) Affijn, ik ben heel blij dat het dan toch tijdens mijn vakantie gelukt is, en dat ik even de tijd heb om even alles goed in de gaten te houden. En natuurlijk de omgeving met hem te gaan verkennen en de twee kleine rakkers… Ziet er wel leuk uit hoor, zo'n driespan. Het gaat van klein naar groot.
Ik hou jullie op de hoogte en als die foto gelukt is, dan vinden jullie terug op mijn pagina!
Groetjes,
Gandr & beestjes