Een heeeeeele lieve hond! ;-)

  • Gandr

    Ja jongens eindelijk is het dan gelukt… De Stafford is gearriveerd en het is een SCHEET! Juno heeft maar twee keer gegromd en kwam toen tot de zeer vreemde conclusie dat deze jongen haar niet eens opmerkte! Dat was voor haar het besluit dat ze deze knul wel wilde accepteren. Jessy is helemaal weg van hem, wat zeg ik hij is kapto van hem. Hij zit de hele tijd maar te smoeschen en te knuffelen met de toch voor hem wel best grote jongen. Maar de Staff reageert amper. Als hij het niets meer vind gaat hij wel ergens anders liggen. Ik heb daarnet ook even een foto gemaakt toen Steffy in diepe slaap en zijn tong hing uit zijn bek. Ik weet niet of ze gelukt zijn, het kan te donker zijn geweest hier, maar als ze gelukt zijn, dan wordt die op mijn site gezet ;-) want die mag ik jullie niet onthouden.

    Naar een nieuwe naam wordt nog gezocht. Ik heb de suggestie van Kunta (bedankt Ineke A) gekregen en ik moet zeggen, het past wel bij het koppie van deze grote beer. Hij is echt een hele lieve rustige hond (tenminste nu dan, maar hoe is dat over een aantal maanden want dan raakt hij echt ingeburgerd natuurlijk…) Affijn, ik ben heel blij dat het dan toch tijdens mijn vakantie gelukt is, en dat ik even de tijd heb om even alles goed in de gaten te houden. En natuurlijk de omgeving met hem te gaan verkennen en de twee kleine rakkers… Ziet er wel leuk uit hoor, zo'n driespan. Het gaat van klein naar groot.

    Ik hou jullie op de hoogte en als die foto gelukt is, dan vinden jullie terug op mijn pagina!

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • Elsa

    Nou Gandr,

    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !Ik ben hartstikken blij voor jullie.

    Ik hoorde het goede nieuws gisteren al van Kristel, want jij was volop in gesprek.

    Ik wens je hele fijne en gezellige feestdagen toe met al je knuffels,

    Groetjes van Elsa en Steffy

  • fiona

    Hoi Gandr…

    Mag ik je nu ook van harte feliciteren met je stafford…echt heel leuk hoor dat het toch allemaal goed gelukt is he…

    Ik hoop toch dat je nog lang van hem mag genieten zoals wij ook elke dag weer van onze am. staff genieten, ok,ok, het is niet altijd rozegeur en maneschijn, maar dat hoort erbij, toch…

    Nou voor nu zalige kerstdagen enne…ik ga effe met mijn am. staff. buiten rennen in de sneeuw…

    groetjes, fiona

  • Gandr

    Nou ik ben ook heeeel blij met deze jongen hoor. Het is een lekkere knuffel. (Jammer dat hij niet de fliezotrap op kan… Hij is toch een beetje te breed, hihi, als ik samen met hem die trap op zou gaan kwamen we hartstikke vast te zitten!)

    Juno doet nog een beetje schikkerig, want ze denk volgens mij dat dat zwart afgeeft. Ja, helaas het is een klein discriminerend hondje wat dat aangaat. Maar ik weet zeker dat ze bijdraait, want vanmorgen stond ze hem al tegenover mensen te verdedigen… Heldin ;-)

    “Steffie” staat ook al op mijn pagina. Dus iedereen die hem wil zien… Ik had even twee foto's mogen inscannen van hem, dus de eerste twee heb ik alvast. Eentje staat er dus al op de site. Ik ben echter van plan om van al mijn dieren hun geschiedenis ook een pagina te maken, daar doe ik dan nummer twee op.

    Weet je wat wel jammer is? Hij is geen bepaalde “snoepert” :-( Ik had voor de kerst even wat lekkernijen gehaald voor de diertjes… Maar hij keert zijn kop ervoor af. Echt met zo'n blik van, wat je me nou probeert aan te smeren ik weet het niet, maar dat staat wel zo stijf van de troep dat ik het vier straten verderop nog ruiken kan… ;-)

    Dus gelukkig had ik leverworst in huis, voor de honden ook, en dat eet hij wel… En kattevoer, is hij dol op… Concurrentie voor de katten dus. Hij is ook van mening dat hij zichzelf wel onzichtbaar kan maken. Ja… Fantast. Ik zou het heel knap vinden als hij een keer voorbij mij kan sluipen om kattenvoer te pikken en ik hem niet gezien heb… Als hem dat lukt… Dan zet ik het in de krant!

    Nou vanmiddag staat een rondleiding door Den Burg op het schema. Ik zal Juno en Jessy hem alle goede plekjes laten zien. De weilanden die hij vanmorgen gezien heeft vond hij wel leuk, leuk genoeg om een poging te doen om er doorheen te rennen… Gelukkig heb ik goede remmen ;-).

    Nou ja, om het heel kort te maken, het is een heerlijke beer, heb daarstraks al lekker op de bank gezeten, bedolven onder de honden… Scheelt dus echt in verwarming! Ga vanavond lekker gezellig met alle doggies naar de tv zitten kijken. Lekker ouderwets, zakkie lekkers erbij voor mij en de hondjes, cola binnen handbereik… En maar zappen lui. Nee, die kerstdagen kunnen voor mij dus niet meer stuk.

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

    P.S.: EN WAAROM HEEFT IEDEREEN SNEEUW EN IK NIET???? ;-)

  • claudia

    tof dat je der genomen heb, ben zeer benieuwd hoe ze eruit ziet,

    groetjes van claudia

  • ineke a

    Hoi Gandr,

    Wat een poepie zeg, vind het wel gek dat je hem de vlizo-trap niet op krijgt :-)))

    Ik vind inderdaad dat hij wel op een Kunta lijkt, ben benieuwd of hij ernaar wil luisteren. Groet, Ineke A

  • fiona

    WAT EEN POEPIE……………echt een hele leuke foto hoor, nou ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst!!!!

    groetjes, fiona

  • Carmen

    Ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot. Ik hoop dat je nog heel lang plezier van/met hem hebt.

    Carmen