oproep Gandr

  • Irma G

    Hoi Gandr

    Mijn schoonmoeder komt net bij me en verteld dat ze al een tijdje een zwerfkat heeft die steeds bij haar binnen loopt .

    Haar eigen kat heeft er steeds problemen mee en raakt over zijn toeren.

    Ze heeft al een aantal keer het asiel gebeld maar die halen hem niet op omdat de asiels hier vol zitten.

    Zit er echt mee , want het schijnt een heel lief beesje te zijn .

    Als haar eigen kat niet steeds over zijn toeren zou raken dan had ze hem in huis genomen maar nu kan het niet .

    Heb jij een oplossing want dit beesje zou op zich heel goed weer geplaatst kunnen worden en loopt nu al een tijdje buiten rond .

    Groetjes Irma

  • Lara

    Hoi Irma,

    Je kan in ieder geval de 'Stichting herplaatsing huisdieren" (http://www.slhh.nl/index2.html) proberen.

    Succes,

    Lara

  • Gandr

    Hmm, ik weet dat mijn buurvrouw nog op zoek is naar een tweede kat. Ze heeft er recentelijk een uit het asiel gehaald en wilde met een tweede een beetje wachten tot die nieuwe van haar wat gewend was. Nu heb ik al gemerkt dat dat al goed zit. Ik kan eens informeren of zij interesse heeft voor deze “zwerf”kat. Als je me even een beschrijving kan geven, dan kan ik dat haar vragen.

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • Irma G

    Hoi.

    Bedankt voor je snelle reactie .

    Weet je ik stuur je even een mailtje met mijn telefoon nummer dan gaat het wat makkelijker .

    Mijn schoonmoeder staat helemaal opgelucht naast me omdat ze het zo zielig voor het beestje vond .

    Groetjes irma

  • Irma G

    Hoi Lara .

    Jij ook bedankt ik hou dat adres in mijn gedachten want helaas gebeurt het hier erg vaak dat katten de deur uit gegooid worden .

    De asiels zitten hier regelmatig overvol en kunnen dan geen nieuwe aanmeldingen aan .

    Ze hebben hier nog steeds het odiote idee dat een kat eerst een nestje moet hebben gehad voor ze gesteleriseerd mag worden of ze zijn gewoon te laks om de dieren te laten steleriseren of castreren .

    ik kan me er zo kwaad om maken.

    Groetjes Irma