Oké… Ik heb de hint van computer begrepen. Een webcam aansluiten is niet voor mij weggelegd… Ik kreeg dus een spinnijdige computer die dus ineens helemaal niets meer wilde. Herkende mijn D: drive niet (cd-rom) en startte alleen nog maar in veilige modus… Kortom, ik mocht het ding dus geheel leegmaken en opnieuw installeren. Ik in paniek. Maar dankzij de hulp van, en nu ben ik het dus even kwijt, maar ik geloof dat het Elsa was, enhaar buurman heb ik nu weer in ieder geval internet connectie. Maar alle gegevens, inclusief de nog onbewerkte foto's van de kittens, honden en de twee foto's die ik ingescand had van Steffie ben ik nu dus wel kwijt. Ook de hele Email box is leeg. (En ik had er nou juist zeer belangrijke info in staan die in nog niet overgeschreven had in verband met drukte…). Ben ik blij? Niet echt, maar goed, kan het niet meer verhelpen.

Met de Stafford gaat het tussen de andere dieren goed. Hij is met recht een scheet. Jammer is wel dat hij sinds gisteravond (25-12) Kennelkuch heeft opgelopen. Gelukkig wordt hij daar nu voor behandeld. Maar alsof dat nog niet genoeg was… Kreeg hij rond de klok van 7 uur vanavond (26-12) een epileptische aanval die hem tien minuten van de aardbol heeft gehouden. Zat er dik in natuurlijk, want hij had ook al een aantal “absances” gehad en met alle drukte moest het er gewoon een keer op aan komen. Hopenlijk is het nu dan weer even over met alle ellende en kan hij gewoon verder gaan met een plekje binnen de beestenboel vinden. Hij luisterd niet bepaald naar de naam Steffie, noch naar de naam Kunte, maar ik denk dat het toch langzaam over zal gaan naar Kunte en met een beetje mazzel zal hij in de toekomst toch rustiger in het koppie worden dat hij wel meer luisteren gaat. Nu heeft hij gewoonweg nog veel te veel te zien in de nieuwe omgeving.

Nou sneeuw, het wordt wel voorspeld, maar ik heb er nog niets van gezien. De lucht is onbewolkt en het is best behoorlijk koud.

Jammer, want ik had geplant om dan foto's te maken van Kunte. Hij zal erg mooi uitkomen in dat wit denk ik. Vreemd is wel dat er sneeuw gevallen is in De Koog. Op de web cam van de Zeehonden bij Ecomare lag er iets sneeuw. Dus tja, plaatselijke bui…

Verder laat ik het hier maar even bij. Ik zou echter wel even willen vragen dat zij die mij in het verleden hun telefoonnummer gegeven hadden via Email of zij dit nog eens kunnen doen? Dit keer schrijf ik het dan wel meteen over, want dit is echt de laatste keer dat een computer mij nog “off guard” zal treffen.

Ook hen die mij aan hun ICQ lijst hadden toegevoegd, zouden deze mij even willen ICQ-en, zodat ik ze dan weer aan mijn lijst toevoegen kan? Want ik heb niet van iedereen de Nickname onthouden, laat staan hun ICQ nummer.

Dat was het voor nu van mijn kant dan weer. Ik ben blij dat ik weer terug ben enne als die webcam alsnog geïnstalleerd is, dan laat ik het even weten. Wie dan een email heeft met de mogelijkheid om ook video te ontvangen, zal ik dan een kijkje achter de schermen van mijn woninkje en de dieren geven.

Groetjes,

Gandr & beestjes