Hoi Hoi,
Is er hier iemand die ook wel eens op het babyprikbord komt?
(martine misschien?) Ik kan er al een paar dagen niet meer
opkomen, ik word omgeleid naar de pagina.nl (alfabetisch overzicht)
Wie weet iets? Groetjes Jennifer
Hoi Jennifer
Ik lucht inderdaad ook sinds een tijdje mijn hart op het ouderprikbord, want de webmaster heeft het voor onbepaalde tijd gesloten. Ze zegt dat ze overweegt om het in het nieuwe jaar weer open te gooien, hoop dat ze dat ook doet. Er was zoals al eerder gezegd een zeer uit de hand gelopen discussie waarbij de webmaster behoorlijk veel kritiek voor haar kiezen heeft gekregen. Uit boosheid en teleurstelling heeft ze het prikbord toen gesloten. Als je wilt kan ik het je wel uitgebreid vertellen, maar geef me dan nog ff het adres van je site, dan doe ik het daar op je mail. Het is een vrij lang verhaal en ik wil liever niet mijn e-mail adres op de pagina zetten. Dit niet om wie dan ook voor het hoofd te stoten, maar ik hou de discussies liever hier dan dat ik alle mail thuis krijg. Heb bij Channah en Gandr gezien wat iemand soms voor lullige dingen kan mailen en daar heb ik niet zo'n zin in. Dusse…ik hoor het wel of misschien ben je intussen wel op de hoogte.
martine
Hoi
Daar heb je helemaal gelijk in , maar ik snap de vraag heel goed omdat er hier ook een aantal zijn die ook op de babypagina zaten .
En omdat die pagina zonder waarschuwing ineens opgeheven was willen ze toch graag weten waar hij gebeleven was.
Maar ik denk dat we het beste het onderwerp hierbij kunnen afsluiten , want dit is inderdaad het dierenprikbord.
Groetjes Irma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?