babyprikbord

  • Jennifer)

    Hoi Hoi,

    Is er hier iemand die ook wel eens op het babyprikbord komt?

    (martine misschien?) Ik kan er al een paar dagen niet meer

    opkomen, ik word omgeleid naar de pagina.nl (alfabetisch overzicht)

    Wie weet iets? Groetjes Jennifer

  • Irma G

    Hoi.

    Ellen heeft het Bord gesloten omdat er eeen uit de hand gelopen discussie aan de gang was .

    Maar heel misschien wil ze het bord volgend jaar toch weer opstarten.

    Maar als je op Ouders prikbord gaat kijken kan je nog wat vinden er over .

    Groetjes Irma

  • saskia m

    oh vandaar ik kwam er dus ook niet meer op en vondt het al zo vreemd.

    saskia

  • martine

    Hoi Jennifer

    Ik lucht inderdaad ook sinds een tijdje mijn hart op het ouderprikbord, want de webmaster heeft het voor onbepaalde tijd gesloten. Ze zegt dat ze overweegt om het in het nieuwe jaar weer open te gooien, hoop dat ze dat ook doet. Er was zoals al eerder gezegd een zeer uit de hand gelopen discussie waarbij de webmaster behoorlijk veel kritiek voor haar kiezen heeft gekregen. Uit boosheid en teleurstelling heeft ze het prikbord toen gesloten. Als je wilt kan ik het je wel uitgebreid vertellen, maar geef me dan nog ff het adres van je site, dan doe ik het daar op je mail. Het is een vrij lang verhaal en ik wil liever niet mijn e-mail adres op de pagina zetten. Dit niet om wie dan ook voor het hoofd te stoten, maar ik hou de discussies liever hier dan dat ik alle mail thuis krijg. Heb bij Channah en Gandr gezien wat iemand soms voor lullige dingen kan mailen en daar heb ik niet zo'n zin in. Dusse…ik hoor het wel of misschien ben je intussen wel op de hoogte.

    martine

  • Jennifer)

    Hoi Martine,

    Ik ben inderdaad wel benieuwd naar het hoe en waarom.

    Ik heb het gemist, ik was 1 0f 2 dagen niet geweest en opeens

    was hij weg. Dus als je het me wilt vertellen, heel graag.

    Ben wel benieuwd waarom ellen tot zo'n radicale beslissing

    is gekomen. M'n email staat hierboven.

    Groetjes Jennifer

  • Irma G

    Hoi Martine .

    Net als jij heb ik me op de vlakte gehouden wat de rede was van de sluiting met dezelfde rede als jij , ik heb ook geen zin om iedereen over me heen te krijgen.

    Ook de rede dat ik zelden mijn e-mailadres bij de berichtjes zet .

    Groetjes Irma

  • Joland@

    De groep is uitelkaar gevallen. Sommigen zitten op ouders.prikbord en anderen op www.kindjeopkomst.nl

    Groetjes van Jolanda.

  • Moppie

    Dit is toch een dierenpagina? of vergis ik me nou?

  • Irma G

    Hoi

    Daar heb je helemaal gelijk in , maar ik snap de vraag heel goed omdat er hier ook een aantal zijn die ook op de babypagina zaten .

    En omdat die pagina zonder waarschuwing ineens opgeheven was willen ze toch graag weten waar hij gebeleven was.

    Maar ik denk dat we het beste het onderwerp hierbij kunnen afsluiten , want dit is inderdaad het dierenprikbord.

    Groetjes Irma