Leuk he sneeuw?

  • Daphne

    Hallo,

    Wij zijn Aruna (hond) Flappie, Nijntje en Snuffie (konijnen).

    Hoe vinden jullie de sneeuw?

    Ik Aruna wist niet wat ik zag. Ik vond het maar raar spul wat op de grond ligt. Heb even geroken en met mijn tong eraan gezeten. Ik wist nu ook niet eens waar ik nu moest plassen. Ik heb wel een half uur gezocht voor ik een goed plekje vond.

    Mijn baas (Daphne) gooide ook een sneeuwbal, ik erachteraan en toen was ie ineens weg. Ik snap er nog steeds niks van. Ik vind het ook heel leuk om in de sneeuw te gaan liggen en in te graven en de sneeuw uitdagen vind ik ook helemaal te gek. Ik Flappie vind de sneeuw ook helemaal te gek. Wel een raar gevoel aan mijn pootjes. Het springt wel lekker! Maar ik vond het ook maar raar spul wat op de grond lag. Ik Nijntje vond het heerlijk. Ik ben er gewoon maar in gaan liggen, zo mooi/leuk vond ik het. Ik Snuffie vond er geen bal aan, ik vond het ook veelste koud aan mijn pootjes.

    Groetjes Aruna, Flappie, Nijntje en Snuffie

  • Gandr

    Wij, de dertien dieren van Gandr, wachten nog steeds op een sneeuwvlokje. Is er dan niemand die ons ook een lekker dagje sneeuwravotten gunt??? :-(

    Nou ja… Zucht, dan blijven we wel gewoon met de takken en ballen in de weer. Een hond moet toch iets nietwaar…

    Groetjes,

    De Beestjes van Gandr.

  • Daphne

    Hoi de dieren dieren van Gandr,

    Gisteren is ook eindelijk eens bij ons gaan sneeuwen. Ons baasje (Daphne) had vertelt dat er in Leidschendam waar ze werkt al heel de week sneeuw lag. Maar thuis nog steeds niet. Wij de dieren van Daphne hopen dat jullie ook binnenkort in de sneeuw kunnen spelen. Want dat is echt te gek!!

    Hebben jullie ook leuke kerstkadootjes gekregen?

    Wij wel hoor van ons baasje hebben we allemaal een kerstpakket gehad. Wij de konijnen vond dat leuk om dat papier helemaal kapot te scheuren en dan het lekkers. Ohh daar waren wij zo blij mij. Ik Aruna de hond vond er maar niets aan. Maar van oma en opa heb ik twee leuke speeltjes gehad. Een grote voetbal en een pluche bot met twee handsvaten eraan. Dan kan ik lekker trekken eraan als Daphne hem ook beet heeft.

    Groetjes Aruna, Flappie, Nijntje en Snuffie

  • Gandr

    Jazeker hebben wij leuke kerstcadeautjes gekregen. (Het is Jessy hier die nu schrijft hoor…) Juuntje, de nieuwe en ik hebben allemaal leuke speeltjes gehad… Ook hadden Juno en ik een speeltje van Saskia het vrouwtje van Jameela, Quincy en Zaco, gehad. Maar ik mag niet zo lang met mijn speeltjes spelen, want ik maak het kapot zegt het vrouwtje. Vind ik wel een beetje flauw. Zijn toch zeker mijn speeltjes.

    De katten hebben ook allemaal leuke speeltjes gehad. Alleen is reeds de helft onde kasten en de bank beland. De konijntjes en cavia's hebben eigenlijk lalleen maar lekkers gehad, want die spelen niet zo veel… Ja samen met elkaar wel, maar ja.

    We hadden ook nog een kerstpakket uit Duitsland gekregen met allemaal lekkers erin. Dat was wel leuk eigenlijk. Handig hoor zo'n vrouwtje met buitenlandse conecties ;-)

    Nu is het afwachten op het vuurwerk. Vinden zij niet zo leuk. Ik denk als het mij teveel wordt, dan zoek ik wel veiligheid bij mijn grote vriend… ;-)

    Nou veel plezier in jullie sneeuwlandschap, en misschien…. Heeeeel misschien krijgen wij hier dan ook nog wel wat.

    Groetjes,

    Jessy en de rest van Gandr's beestenbende.