Nieuwe definitieve naam Steffie...

  • Gandr

    Na lang denken en kijken naar de hond zelf heb ik voor een naam besloten. Nou ja besloten, die sprong me ineens in gedachten en ik vond hem wel bij deze hond passen. Mooie is hij luisterde er ook eigenlijk meteen al naar! Net als bij Shanti dus eigenlijk. In plaats van Kunta, wat op zich een mooie naam zou zijn maar niet echt in het rijtje van mijn honden “past” als het ware heb ik gekozen voor Jahmal.

    Ik moet zeggen, op het moment dat ik deze naam bedacht dacht ik even aan Jameela… Jameela, Jahmal, de keuze was er… En zo is het ook een beetje gegaan. Dus Steffie is niet langer meer Steffie… Maar vanaf heden heet hij dus Jahmal.

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

    P.S.: En hoewel ik de naam al eens in het verleden gehoord had, weet ik nog niet wat de betekenis is… Maar misschien kom ik er nog achter.

    Doei! ;-)

  • Jennifer)

    Hoi Gandr

    Een héle mooie naam, Jahmal !!!

    Nog gefeliciteerd met deze nieuwe schat, misschien een

    beetje laat maar beter laat dan…

    Groetjes Jennifer

  • ineke a

    Hoi Gandr,

    via de namenpagina heb ik de naam Jamal opgezocht, dit betekent knap, mooi (eng:handsome) en ik neem aan dat Jahmal er gewoon een andere schrijfwijze van is. Ik vind het een mooie naam hoor, maar vond Kunta toch ook wel mooi. Maar als hij hier naar luistert… en hij past beter bij de andere namen. Groet, Ineke A

  • saskia m

    hoi gandr.

    prachtige naam past perfect bij juno en jessie,je weet van ineke a ook weer wat de betekenis is en verdikte het is nog een mooie jongen ook.

    he veel plezier en geluk met jahmal,ik hoop dat je net zo veel plezier aan hem beleeft als ik aan jameela.

    groetjes saskia p.s ik ga nu echt inpakken want schiet niet op zo.