blonde boef dekreu gezocht

  • Betty Agema

    Hallo iedereen,

    We zoeken voor onze blonde bouvier Hiske een dekreu. We zouden het namelijk eens erg leuk vinden om een nestje van Hiske ter wereld te brengen. Eventuele pups worden in huiselijke sfeer en met veel liefde groot gebracht. Er is absoluut geen commerciele bijbedoeling, gewoon voor de hobby.

    Daarom zoeken we een blonde bouvier dekreu, met papieren. Maar het moet vooral een lieve en sociale reu zijn. Daar wij in het noorden des lands wonen zou het ideaal zijn dat er een dekreu in de buurt zou zijn. Maar we zullen niet klagen als het elders was…

    Al een jaar zijn wij op zoek naar een geschikte dekreu dus eigenlijk is dit ons laatste aanknopingspunt. Kent of heeft u een lieve, sociale blonde bouvier reu met papieren wilt u dan a.u.b. reageren?? We zouden het erg fijn vinden om meer van dit mooie, lieve maar vooral ondergewaardeerde ras ter wereld te brengen. Alle informatie is welkom!

    Alvast bedankt,

    BETTY AGEMA

  • Ans

    Ik heb een hele lieve zwarte boef.groetjes van Ans.

  • Ans

    ik vergeet er bij te schrijven dat ik in Drenthe woon. Ans.

  • Rosanne

    Ans, het zal wel goed bedoeld zijn maar kun je niet lezen of zo? Er staat toch duidelijk dat Betty op zoek is naar een BLONDE Bouvier reu?! Betty heb je de rasvereniging al geprobeerd te bellen? Het nr. is: 0412-643106.

    Succes met zoeken!

    Groetjes van Rosanne

  • Ans

    Ik bedoelde het goed hoor en heb het goed gelezen van de blonde boef. Maar ik dacht alleen misschien is er geen blonde dekreu omdat blond niet op tentoonstellingen mag komen ondanks hun stambomen. Vandaar en ik woon ook in het noorden. Het was dus lief bedoeld en ik kan goed lezen. Ik dacht alleen even verder. Want met fokken moet je niet zomaar een reu op een teef zetten. Je moet eerst goed de stambomen weten en de goede en minder goede dingen die erfelijk zijn en dan pas een dekking doen. Ik neem aan dat je niet wilt vermeerderen maar het ras wilt verbeteren.Vandaar mijn reactie. Groetjes van Ans.