Naar de da geweest.

• Elsa

Hallo allemaal,

Nou Gandr, ik ben dus met Steffy naar de dierenarts geweest en nu blijkt dat ze inderdaad een gekneusde nek heeft, Ja dat komt er natuurlijk van als je als een waanzinnige aan de lijn weg wilt duiken voor al het geknal.

Mijn held…….

Nou in ieder geval ben ik blij dat ik weet wat het is, en dat het niet iets heel ernstigs is.

Ze heeft wat pilletjes gekregen zodat het allemaal wat sneller zal genezen.

Verder hoop ik maar dat het geknal snel ophoud, want ze zijn gewoon nog steeds

vuurwerk aan het afsteken.

Ze hoord e nu net ook weer een knal terwijl ze hier gewoon binnen is, en ze is wel even ergens anders gaan liggen, maar ik schenk er dus maar geen aandacht meer aan, anders heb ik straks echt een onhandelbaar hondje in huis. ( bedankt voor het advies nog )

Groetjes voor iedereen, en ik hoop dat jullie beesjes wat beter door de jaarwisseling heen zijn gekomen dan de mijne.

Gelukkig nieuwjaar !!! Elsa

• Gandr

Hmm, zat ik er met mijn idee van een gekneusde nek dus niet naast… ;-) Ik moet dierenarts worden, kan door de telefoon al bijna een diagnose stellen… Nu is dit natuurlijk niet de bedoeling he, dat zal hopenlijk iedereen wel begrijpen. Maar ik ben blij dat ik heb kunnen helpen en dat het inderdaad om een gekneusde nek ging… Nou is dat natuurlijk al naar genoeg voor Steffy, maar dit is tenminste niet zo'n ondefineerbaar iets geweest…

Groetjes, en een voorzichtige knuf voor Steffy…

Gandr & beestjes