hallo allemaal, nog de beste wensen, met de honden gaat alles goed, ook met bentji de cairnterrier, jullie weten wel die hond die zo verschrikkelijk stinkt, de medicijnen hebben wel redelijk geholpen, en daar ben ik best blij mee, ze groeien allemaal hard, de 2 puppys dan, bentj is nu 7 maand maar nog niet echt groot tenminste hij groeit wel maar hij is lang niet zo groot als zijn andere soortgenoten,, met blacky deyork gaat ook alles prima, hij is nu 9 maand en begint steeds vaker weg telopen, nou ja, als je de deur open hebt of even naar buiten gaat om de post te pakken dan zit ze al weer buiten, we hebben d'r al een paar keer van de straat moeten plukken, als ik 's morgens ga werken ik werk in een verpleeghuis dan loopt ze vrolijk rond maar vlak voordat ik weg ga zit ze ergens verstopt, laatst vond ik haar in de wasmand onder de handdoeken we zitten er nu echt wel over de denken om haar te laten chippen want ik kan me het niet veroorloven dat ze straks echt weg is met nicky gaat ook alles best dat is de goldenretriever, hij vind alles goed zelfs dat onze ara op zij rug gaat zitten maakt hem allemaal niks uit, onze coco dat is de grijze roodstaart en buddy de geelkuif zitten nu bij elkaar in de kooi, het gaat redelijk goed, nu zijn ze bezig om te kijken wie de baas is in de kooi zoals met eten enz, het lijkt erop dat buddy gaat winnen, dat zal wel komen doordat coco een kale kip is maar goed het is nog steeds gezellig hier en ik zou er nog wel een paar bij willen hebben maar ja de baas vind dat niet meer goed hij vind 10 genoeg dus dan heb ik niks meer te zeggen

tot de volgende keer

groetjes corine en de beestjes