het ergste wat me had kunnen overkomen is vandaag gebeurd,de eigenaar van ons nieuwe huis heeft spontaan besloten dat ik maar twee honden mee mag nemen,ik heb er drie jameela,quincy en zaco dus een gigantische probleem.
ik heb geen keus ik moet er nu gaan wonen,deze huur is te hoog en bovendien heb ik het contract al getekend en deze huur opgezegd.
de honden waren afgelopen dagen bij mijn ouders omdat het hier nu zo bende is door de verhuizing dit ging gelukkig prima toen ik mijn moeder vanmorgen belde werdt er gelijk gezegd laat jameela maar hier,maar jameela hangt aan mij ze wou niet met gandr mee na texel dit bewijst genoeg,afgelopen dagen het ging goed maar we zagen dat ze niet echt gelukkig was maar omdat wij dagerlijks kwamen en de pups bij haar waren accepteerd ze het,ik kon het niet over mijn hart krijg om haar achter te laten bij me ouders ze zou weg kwijnen diep ongelukkig worden.
er bleven er dus twee over zaco zijn wij allebei erg dol op die hangt erg aan michel en mij,quincy was wat minder die vindt altijd alles maar best,dus is quincy de gene die is achter gebleven bij mijn ouders.
het was een rot beslissing we moesten en zelf kon ik de knoop niet doorhakken uiteinderlijk zei mijn moeder laat quincy maar hier,met tranen na huis gegaan drie weg brengen en met twee terug komen is vreserlijk.
thuis gekomen me moeder gebeld quincy had niet eens door dat jameela en zaco weg waren hij vermaakte zich prima met de twee honden van mijn ouders,mijn moeder belde net op dat lyka de teef van mij ouders jaloers was ze begon te blaffen zodra quincy en rambo de reu aan het spelen waren maar ze besloot toch maar mee te spelen.
we gaan nu zo snel mogerlijk op zoek na een woning waar ik alle hondjes mee mag nemen dan komt quincy weer terug bij ons maar hij is nu veilig en wordt goed verzorgt en we zien hem nog bijna dagerlijks dit is toch een schrale troost.
ik mocht van gandr ook een van de hondjes na haar toe brengen,maar het is zo ver weg ik zie hem dan laten we zeggen eens in de maand of twee maanden het was lief aangeboden maar ben blij dat het zo is gegaan.
nu heb ik quincy ergens anders onder gebracht maar ik blijf zijn baasje ik draai op voor alle kosten en hij blijft op mijn naam staan en hoperlijk kunnen we hem zo snel mogerlijk weer in ons gezin toevoegen.
saskia