wondervoer

• Lara

Hoi Jennifer,

Het kwaliteitsvoer vult vaak beter dan het goedkope voer. Dit neemt niet weg dat je wel eens protest kunt krijgen van je katten als je voor het eerst op dat voer overstapt. Probeer het gewoon een tijdje, dan zie je wel wat ze er van denken.

Ga overgens liever niet ineens van het ene op het andere merk over, maar meng het een paar dagen. Door de andere samenstelling kunnen katten problemen krijgen (net als mensen die in het zuiden op vakantie gaan…)

Groetjes, Lara

• marjolein

wat een erg goed voer voor konijnen is is die van russel rabbit

(merk sluis) die kan je bij de meeste pet's place winkels wel krijgen (zelf scheppen)

verder heb je nog een voer dat speciaal voor de leeftijd van het dwerkonijn gemaakt is (junior,regular,en senior) van het merk vitakraft

en nog een konijnen korrel (soort bixs) het voordeel daarvan is dat het konijn nooit wat te kort kan komen omdat het een soort voer is

het is waarschijnlijk even zoeken waar je het kan kopen maar dat zijn de drie allerbeste merken

groetjes marjolein

het voer van de supermarkt kan ik iedereen afraden vooral de zakken waar “knaagdier voer” op staat

die soort voer kan je beter aan geen enkel dier geven

ze zullen er nooit genoeg aan hebben

voor alle andere dieren zoals ratten, hamsters,cavia's en chinchillas is er ook een voer van sluis die ik zeker kan aanraden!

• Marielle L.

Bedankt Marjolein, ik ga op zoek!

Marielle

• Annie

Wat is er nou beter voor een hond Hills of Eukanuba???

• marjolein

ik heb het even nagevraagt voor je maar die van vitakraft is verreweg de allerbeste!

dat is ook het enige premium voer voor konijnen, cavia's en andere knaagdieren

(zit in een groen pak en heeft 3 soorten junior regular en senior)

• ineke a

Hoi allemaal,

ik was bij de dierenwinkel en die hadden ook nutro- kattevoer, qua prijs gelijk aan hills, maar met nog meer echt vlees erin. Als mijn andere voer op is ga ik dat maar eens proberen. dit is het nummer 1 voer in amerika, voor honden en katten. Groet, Ineke A

• Anja Hensler

Hallo Marielle,

een “wondervoer” hebben konijnen eigenlijk helemaal niet nodig. Gezond zijn alleen maar de pellets of konijnenkorrels en alle toevoegingen vinden ze wel erg lekker, maar daar worden ze alleen maar dik van. Dat is als of je ze meeneemt naar de “MacDonald's” en het kost nog veel ook.

Natuurlijk staat op alle producten, dat ze verschrikkelijk gezond zijn maar dat is wel logisch, tenslotte moeten die producten ook verkocht worden.

Ik zelf koop gemengd konijnenvoer (alhoewel niet helemaal goed) voor de afwisseling en omdat ze de pellets niet lusten. Daarom wacht ik zolang met het vernieuwen van het voer totdat ze ook bijna alle pellets opgevreten hebben.

Als je dan nog voor vers groenvoer, water en veel hooi zorgt, zullen ze het wel goed hebben.

Ik heb vroeger ook uren in een dierenwinkel gestaan om te kijken waarmee ik mijn konijnen kon verheugen. Knaagsteen, Kraecker, niets ontbraak maar dat is allemaal niet nodig.

Groetjes, Anja

PS. Sorry vanwege de fouten (ben duits)