Nou jongens, Saskia M komt even niet meer op het bord, want die gaat vandaag dus verhuizen… Na vele ellendes is dan nu eindelijk de verhuizing zelf aangebroken. Ik sprak haar vanmorgen nog en ze klonk moe… En dat is ook niet vreemd, want zo'n beetje alles wat je maar kan bedenken wat je tegen kan zitten heeft haar de afgelopen maand ook echt tegen gezeten. Zieke dieren, een zeikende huisbaas in het oude huis, nu een @!#$ van een huisbaas in de nieuwe, een hondje dat ze niet mocht meenemen, twee nieuwe katten waarvan 1 haar dus absoluut niet moet (Gijs, maar maak je geen zorgen hier wordt aan gewerkt…) en dus haar liever de ogen uitramt dan lief kopjes geeft… En noem maar op… Krijg je ook koppijn van hoor…
Maar nu is dat hopelijk voorbij, met een beetje mazzel zit ze vanavond in het nieuwe huis en kunnen ze eindelijk weer een beetje tot rust gaan proberen te komen. Is alles nog niet voorbij hoor, want de naweeën moeten dan ook nog verwerkt worden…
Ik wens haar van uit Texel al het beste toe, en ik hoop dat ze snel weer terug is op het prikbord… Ook hoop ik dat alle dieren deze verhuizing goed doorstaan en dat alles dan toch weer op zijn pootjes terecht komt.
SUCCES SASKIA!
Groetjes,
Gandr & beestjes