wondervoer

• mara

beste dierenliefhebbers

Wij willen natuurlijk ook voor onze bouvier het beste voer dat er is.

Nu is mijn vraag, wat kost het per kg.

Ook ik moet het met een gedeeltelijke wao uitkering doen, dus zijn de kosten voor mij ook belangrijk.

2e vraag is waar koop je het. Ik heb het bij ons in de buurt niet zien liggen.

vr gr. Mara

• Ans

Ik geef mijn boeven eukanuba regular. Het is wel duur voer, maar ze hebben anders niets nodig. op de verpakking staat hoeveen je moet geven het gaat naar het gewicht van de hond moet wegen. elke goede dierenspeciaalzaak kan het voor je bestellen.Succes Ans.

• Yvonne

Ach, wat is het beste voer.. Momenteel gebruiken wij de Leo-brokken via de dierenarts. Prima voer en goedkoper dan de Eukanuba. Niet te veel van nodig, minder grote poep dan van het ‘goedkope’ voer. Wat ook erg goed schijnt te zijn is Farm Food. Volledig natuurlijk, geen enge toevoegingen in het voer en, wat ook ehel leuk is: niet al te duur!!

Misschien heb je hier iets aan??

En wat de hoeveelheden betreft: voer vooral met je ogen. Kijk wel wat er geadviseerd wordt, maar dat kan soms veel en veel te veel zijn.

Bijvoorbeeld: onze hond mag met z'n 15 kg. ca. 225 gr.p.dg hebben, hij krijgt er echter maar 175 gr. p.dg. en doet het er prima op.

groetjes, Yvonne

• claudia

hoi

Ik wou effe zeggen wat voor de 1 het beste voer is, is voor de andere tien keer niks omdat die bijv. de dunne van krijgt!. Vaak is het gewoon uitproberen. Ik heb voor mijn honden proplan. Is best prijzig en moet je bestellen. Maar dat wil niet zeggen dat dit wondervoer ook wonderen verricht bij jou hond. :-)

groetjes van claudia en haar beestenboel

• Christa Barto

Beste Mara, mijn Rottweilers zijn grootgebracht met Wielco. Kost Æ’ 54,00 voor 25 kilo (er zijn natuurlijk ook kleinere verpakkingen) en 's avonds krijgen ze een diner van het huismerk van de dierenzaak met een eetlepel schapenvet.

Ze zijn nu ruim 8 en ruim 6 jaar. De vacht glimt prachtig, verharen doen ze bijna niet meer en ze hebben geen huidproblemen.

Maar, zoals Claudia al zegt: iedere hond reageert anders op voer. Gewoon proberen.

Wielco is niet te krijgen in de supermarkt en ook niet bij iedere dierenzaak.

Ik woon in Rotterdam (Beverwaard) en vele honden eten dit voer.

Groetjes!

Christa