Konni ( en anderen)

• Pascale

Hoi Konni,

Heb je Jessie al gezien???

En hebje inmiddels de nieuwe URL's al ontvangen????

Ach kan mij het zet ze gewoon nog ff neer, voor het geval de andere het nog niet weten hihihi

http://www.geoities.com/wunderfullcats/mycats.html ( de katten)

http://www.geocities.com/mydaisylove/index.html ( de hond)

groetjes Pascale

• konni

Hoi Pascale

Ik ga nu onmiddelijk even kijken…ben beretrots

Heb jij toevallig al op de mijne gekeken….jessie's verkering staat er nu ook op.

martine helemaal trots natuurlijk.groetjes konni

• Pascale

Ik ga gelijk kijken.

• Lara

Hoi Pascale,

Ik heb je site eens bekeken en mijn ogen vielen direct op de naam Xena…

Onze (nou ja, mijn moeders) poes hebben we ruim 2 jaar geleden Xena genoemd, omdat ze het kameraatje van Moene (een kater genoemd naar de duivel) zou worden en dus wel een stijdvaardige naamgenote kon gebruiken : >

De naam van onze Xena spreken we uit als “Kseenaa”, anders dus dan jullie Siena en de tv-serie versie Ziena.

Inmiddels heeft Xena zich al een echte kat getoont, door na een jaartje Moene links te laten liggen en helemaal te zwijmelen van Fresco, de oude kater die juist ontzien diende te worden na een jaartje door Moene geplaagd te zijn. Gelukkig vindt Fresco dat net erg (meer). Moene is overgens ook blij, want hij wilde geen non-stop aandacht van een Siamees, alleen een stoeipartijtje zo af en toe…

Groetjes en viel plezier met je mooie site,

Lara

• Pascale

Hoi Lana,

Dank je voor het compliment, eigenlijk spreek je Xena bij ons ook meer uit zoals in de t.v. serie dus is het inderdaad meer ziena als siena.

Heb je een foto voor op mijn site van Jou (je moeders) Xena of vindt je dat niet leuk???

groetjes Pascale

• Pascale

Lara,

Ik heb het gelijk ff verranderd in een Z

groetjes pascale

• Lara

Hoi Pascale,

Helaas staan al mijn mooie kattenfoto's nog bij mijn moeder op de computer. Toch al gauw een flop op 20 (zei ik optimistisch, het zijn er vast meer…). Je begrijpt dat we die het liefst via een lap-top vervoeren, maar dan moeten we dat ding wel even opnieuw installeren. Het zal dus wel even duren voor ik de foto's heb, maar dan stuur ik je graag een paar van de beste toe!

Om de nieuwschierigheid naar Xena een beetje te bevredigen geef ik een omschrijving van haar (en haar 2 collega's):

Xena is een sealpoint Siamees van het klassieke type. Ze is dus te fors voor een ‘echte’ en te slank voor een Thai. Ook is ze veel te donker, maar dat staat haar wel goed (vind ik). Ze is nu twee en een half jaar oud en bijzonder snel van haar slagje! Ze is ook net een herdershond. Als niet iedereen in dezelfde kamer is dan heeft ze gewoonweg geen rust. De deuren zijn dan soms dicht (loslopende fretjes beperken we het liefst tot de woonkamer…) en natuurlijk moet de dame dan erin, eruit, toch erin, etc. Ze had zich erg aan mij gehecht, dus is ze het er absoluur niet mee eens dat ik het huis uit ben. Fresco (zie even verder) is echter vooral mijn moeders kat. Xena is weer meer Fresco's kat dan de mijne, dus is ze toch bij mijn moeder gebleven : <

Moene, de een jaar oudere kater, is via foto's en beschrijvingen door een paar fokkers als rasechte (kortharige) Turkse Van bestempelt. De fokster van Xena raadde ons zelfs aan om eens voor de gein aan een show mee te doen, want hij voldoet perfect qua kleur en bouw. Hij is cypers in plaats van rood en zijn vlekken beperken zich prachtig tot zijn staart, 3 kleine vlekken op zijn rug en twee ‘hoorntjes’ tussen de oren die hem zijn duivelse naam hebben doen verdienen (zijn karakter kenden we toen nog onvoldoende, maar hij maakt zijn naam waar!). In het asiel noemden ze hem overgens 'Poessie Mauw"

Fresco is de meest imponerende van het stel. Een rode Pers (MET NEUS) waar de waardigheid en kalmte doorgaans van af straalt. Vroeger hielp hij ons om de Heilige Birmaan Igor onder de duim te houden, maar toen Moene de leegte na diens dood op kwam vullen, zag Fresco meteen in dat dat onbegonnen werk was. Hij is toen (pas 9 jaar oud) zeer demonstratief met pensioen gegaan!

Groetjes,

Lara

• Carmen

Je pagina is mooi geworden, Pascale!!!

Carmen