Te dik?

• Nelly

Even een vraag over iets heel anders!

Ik ben 1.70m lang en weeg 69,5k is dat teveel?

Groetjes

• Marleen

Heeft dit met dieren te maken? Ga naar de gezondheidpagina of zoiets als die al bestaat.

• ineke a

wel as je een hond bent, maar voor een paard is het te weing LOL Ineke A

• Nelly

IK ZET ER TOCH BIJ DAT DIT EFFE IETS HEEL ANDERS IS! DE VOLGENDE KEER ALS JE IETS LEEST, DAN MOET JE JE BRIL OPZETTEN! OF REAGEER GEWOON NIET!

• Gandr

Persoonlijk denkik dat je deze reactie had kunnen verwachten Nelly. Dit is meer een vraag voor je huisarts die je alles over de juiste gewichten kan vertellen.

Daarnaast ben je in mijn ogen, maar ik ben geen huisarts, alleen te zwaar als je lichaam eronder lijdt, door bijvoorbeeld overmatige slijtage aan je gewrichten. Maar met 1 meter 70 en 65,5 kilo ben je volgens wat mij ooit verteld is, toch netjes op gewicht.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• ineke a

Hoi Nelly,

wie stomme vragen stelt…. Dit is een dierenprikbord, dus misschien moet jij je bril er eens bijpakken. Maar met jouw lengte en gewicht ben je waarschijnlijk stevig aan de maat. Enneeeh een beetje respect, he? Ik heb nix verkeerds gezegd, en die toon van jou vind ik niet netjes. Als je weer wat hebt, ga gewoon naar je huisarts!!! Die is ervoor en geeft advies. Ineke A

• ToN

Ja, ik denk dat er meer mensen op de forum van gezondheid.startpagina.nl komen die verstand hebben van dergelijke zaken.

Groeten,

Ton

• Ans

Ik ben 170 lang en weeg 120 kg. Dat is dus werkelijk veel te dik. Ans.

• Channah

Hallo Ans,

Te dik bestaat niet! Behalve als het gevaar voor je gezondheid betekent, of als je er last van hebt.

Laat je toch niets aanpraten door de mode-tijdschriftjes e.d.!

Of vind jij dat soms mooi, die graatmagere annorexia'tjes? Of die met behulp van silliconen op de juiste plekken opgevulde, maar voor de rest niet in verhouding zijnde, eenheids-trutjes?

Kijk maar eens naar het werk van échte fotografen, zoals Erwin Olaf: dan zie je hoe mooi een gevuld lichaam is.

(Misschien niet iets voor de dierenpagina, maar persoonlijk - en velen met mij - vind ik een gezellige theemutskat ook mooier, dan zo'n verantwoord typje).

Groeten van Channah

• Jennifer)

Boehoehoehoe…ik, 1.76- 56 kilo, kan er ook niets aan doen :-(

Niet alle dunne mensen doen daar hun best voor.

Maar ik ben het wel helemaal met je eens, te dik bestaat niet, tenzij….(gezondheid en last)

Groetjes jennifer