heel erg goed nieuws

• bettina

Hoi iedereen,

Wij hebben heel erg goed nieuws en dat is dat wij er een nieuwe homd bij hebben en hij heet ………….. als je de vorige berichtjes had gelezen kan je het natuurlijk al raden. Het is Binky onze loge. Vandaag was het vrouwtje van Binky bij ons langs geweest en zoals ze vorige week Zondag al belooft had zou ze erover nadenken wat nu beter is voor Binky. Ze heeft een overname contract getekent en zijn wij verantwoordelijk voor Binky. Dat waren wij eigenlijk al, maar nu echt.

Eigenlijk zou ik wel op gebak willen trakteren maar ik denk dat er eigenlijk niemand in de buurt woont, als dat wel zo is kan dit wel. Het is gelukkig goed gekomen. Nu kan zeker niemand Binky van ons afnemen. En iedereen die het hier niet mee eens is heeft dus zelf een probleem. Het gaat er om dat wij gelukkig zijn, niet hoe anderen vinden hoe het zou moeten zijn. Dus mijn moeder en zusje en mijn zwager zoeken het maar uit. Mijn vader is geen probleem en mijn jongste zusje staat zeker achter mij.

Heel veel groetjes van een heeeeeeeeeel gelukkig gezin in Noord - Holland

Patrick & Bettina

Rakker & Binky

de parkieten & de hamster

• ineke a

gefeliciteerd bettina, en een knuf voor de hondjes. ineke a

• Gandr

JEEEEEEEHHHHH!!!! “Goe gedaan wijfie!” (Zoals ik op zijn Utrechts zou willen zeggen.) Ik hoop dat Binky heel lang bij jullie zal zijn en dat jullie vele leuke momenten met de hond mogen beleven.

Als je ooit nog eens iets hebt, kan je me gerust vragen, oké?

Groetjes en knuffels voor de dieren,

Gandr & beestjes

• Carmen

Ontzettend gefeliciteerd!!!!!! heel veel plezier met elkaar en geweldig dat je alles zo voor elkaar hebt gekregen!

Carmen

• Jennifer)

De zoekfunctie doet het op het moment niet, dus sorry,

maar kan je even m'n geheugen opfrissen?

Was Binky het hondje dat als logé kwam, 3 maanden bleef en toen weer

opgeeist werd door zijn eigenaar die nogal in de problemen zat?

Ik elk geval van harte gefeliciteerd met je Binky!

En veel geluk en plezier samen!

Groetjes jennifer

• Bert

Zoiets Jennifer), 'k heb het vervolg de laatste tijd niet gevolgd, maar het ging om bemoeienissen van GGZ is het niet, Bettina?

In ieder geval gefeliciteerd, ben blij voor je en voor Binky.

Groeten, Bert

• Lara

Gefiliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk is Binky zeker van een super toekomst!

Veel plezier,

Lara