kan het niet laten :-)

• Jennifer)

Hoi Lara,

Bedankt voor de waarschuwing.

Bij mij ziet het er allemaal goed uit, maar misschien dat

het inderdaad aan de resolutie ligt (ik heb1024x768)

Vind ik wel vervelend, want dat zou betekenen dat iedereen met

een lagere resolutie dingen over elkaar heen ziet…echt jammer!

Nou, succes met je zoektocht! Bij het dierenasielnet zitten aardig wat

leuke duo's, of wat dacht je bekkie, die er al een half jaar zit omdat ze

een “gebruiksaanwijzing” heeft :-)

He bah, was ik maar rijk!! Groetjes Jennifer

• Jennifer)

Hihihi Lara, leuk joh! Nelson krijgt er af en toe van langs zoals je

op de foto ziet..gelukkig voelt hij niets :-)

• Carmen

Hallo,

Ik vind zelf onze kat natuurlijk niet lelijk, heb inderdaad nog nooit een lelijk dier gezien.

Maar ze komt uit het asiel. Daar waren al verschillende keren mensen geweest die de kat wilden die er het langst zat. En als ze haar zagen bedachten ze zich, te lelijk. Simpel volk, zochten natuurlijk een kat die bij hun gordijnen past.

Maar ze ziet er erg lief uit. Ze is heel klein ong. 2 a 2.5. k.g. Ziet er uit als een kleine beertje. Rond koppie, korte pootjes. Ze mist tandjes in haar onderkaak en daardoor komt het tongetje naar buiten. Ze kijkt wat wereldvreemd uit haar ogen. Ze is nml. de kat met handicap (zie kattenpagina). Maar heel lief en onschuldig elke dag ontdekt ze de wereld opnieuw. Ze is zwart/wit getekend met een zwart snorretje. En van haar staart is een stuk af.

Ze ziet er niet uit als een standaard kat maar is daardoor misschien wel net zo bijzonder. Ze is bij ons een beetje de lieveling omdat ze ontzettend kwetsbaar is.

En ik kan geen foto opsturen want we hebben geen scanner. Maar als ik een scanner heb wil ik ook een pagina maken waarop al mijn knuffels te bewonderen zijn. Ook onze bijzondere Moos.

Carmen

• Lara

Hoi Jennifer,

Bekkie is een kat zoals ik die graag zie! Lekker dwars!

Een nadeel is alleen dat ze helemaal in Goes zit en ik vlak bij Utrecht…

Zodra we op kattenjacht kunnen hebben dichterbij liggende asiels dus een streepje voor…

Groetjes,

Lara