training voor Aruna

• daphne

Hoi Allemaal,

Morgen heb ik een afspraak bij de Dierenbescherming voor mijn hond Aruna. Die geven nl ook trainingen. De laatste tijd heb ik veel problemen met haar. En met de honden met wie ik altijd meeloop een baasje is ook hondentrainster bij de Dierenbescherming en die zei dat het niet normaal is meer. En dat ik misschien een training moet gaan doen voor het helemaal uit de hand loopt. Anders krijg ik dus net zo'n hond die haar gebeten heeft. Die baas zegt over haar hond dat hij een beetje slecht uit zijn puberteit is gekomen.

De problemen zijn:

1. als ik boos op haar ben staat ze te trillen als een rietje en laat haar plas dan lopen.

2. ik vermoed dat ze mishandelt is door de vorige eigenaar(s), ik ben haar 4e eigenaar.

3. ze is pas gebeten en sindsdien is heel fel naar andere honden toe (niet allemaal) en vecht ook steeds met haar vriendin die zich ook niet overgeeft. Verleden keer hebben we ze maar laten vechten maar toen moesten we ze echt uit elkaar trekken omdat ze zo overstuur raakten.

Dus ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen en wat we eraan kunnen doen.

Groetjes Daphne, Aruna, Flappie, Nijntje en Snuffie

• Gandr

Mocht je daar niet verder mee komen, mail me dan even, misschien dat ik kan helpen, want ik herken jou problemen met jou hond met die van mijn hond… De mijne is er aardig overheen gekomen, en dat op onze eigen kracht… Misschien dat ik je daarmee wat verder kan helpen.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• fiona

hee, daph,

ik wens je heel veel sucses met de training en hoop dat het allemaal goed komt…

verder komen we gauw langs hoor…

groetjes, fiona

• daphne

Hoi Gandr,

Alvast bedankt voor je aanbod!!

Ik laat je morgen even weten hoe het gegaan is. En wat ze er (misschien) aan kunnen doen.

Groetjes Daphne, Aruna, Flappie, Nijntje en Snuffie

• daphne

Hi Fion,

Ik mail je morgen wel effe hoe het is gegaan is ok?

• Gandr

Hoi Daphne,

Is goed. En geloof me, het is te verhelpen hoor. Oké het lelijk doen tegen andere honden is mogelijk niet geheel meer te verwerken… Maar in ieder geval wel tot een tolerant niveau terug te brengen.

Veel succes!

Groetjes,

Gandr & Beestjes